Sijainti: Pääsivu / Tutustu toimintaan / Ympäristöaktivismi

Ympäristöaktivismi

Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri ottaa kantaa ajankohtaisiin ympäristökysymyksiin, osallistuu mielenilmauksiin ja järjestää tempauksia.

ilmastomarssi

Olemme järjestäneet tempauksia ja mielenosoituksia, kasvisruokakursseja, dokumenttielokuva- ja keskusteluiltoja, vaatteidenvaihtotapahtumia ja muita kierrätystilaisuuksia, kartoittaneet seutumme kuntametsien luontoarvoja suojeluesityksien tekemistä varten, pysäyttäneet arvometsien hakkuita sekä kampanjoineet sosiaalisessa mediassa monenlaisin teemoin.

Mitä kaikkea muuta voisimme tehdä? Tule mukaan tekemään toimintaa kanssamme, niin saat ideasi toteutumaan ja äänesi kuulumaan! Yhdessä olemme enemmän.

Mukaan pääset ottamalla meihin yhteyttä tai saapumalla paikalle seuraavaan tapahtumaan, kokoukseen tai ympäristötoiminnan suunnitteluiltaan. Katso tapahtumakalenterista, mitä on tulossa, ja liity porukkaan!

Ilmastovaikuttamista Turussa

Olemme mukana ilmastoliikkeen toiminnassa Turun seudulla. Meidän kauttamme pääset mukaan vaikuttajien verkostoon ja saat tueksesi järjestömme resurssit.

Turun ilmastotoimijoilla eri järjestöistä ja kansalaisliikkeistä on käytössä yhteinen Telegram-ryhmä tapahtumien ja yhteistyön suunnittelua varten. Pääset ryhmään kertomalla meille mielenkiinnostasi ilmastotoimintaan.

Sosiaalisessa mediassa paikallisesta ilmastotoiminnasta käytetään aihetunnistetta #ilmastoTurku.

Facebookissa kannattaa liittyä Ilmastotoiminta Turku -ryhmään, jossa keskustellaan ja tiedotetaan ilmastovaikuttamiseen liittyvistä asioista.

Lisäksi meillä on Turun ilmastovaikuttajien sähköpostilista, jonka kautta tiedotamme ilmastoaktivismiin liittyvistä tapahtumista. Jos sinulla on tiedotettavaa, kerro siitä meille, niin laitamme viestin eteenpäin. Pääset liittymään listalle ilmoittamalla meille.

Tule mukaan ilmastotoimintaan!

Ota meihin yhteyttä >>