Sijainti: Pääsivu / Toiminta / Ympäristötoiminta

Ympäristötoiminta

Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri ottaa kantaa ajankohtaisiin ympäristökysymyksiin, osallistuu mielenilmauksiin ja järjestää tempauksia sekä itsenäisesti että yhteistyössä muiden paikallisten toimijoiden kanssa.

Olemme esimerkiksi järjestäneet kasvisruokakursseja, dokumenttielokuva- ja keskusteluiltoja, vaatteidenvaihtotapahtumia ja muita kierrätystilaisuuksia, kartoittaneet seutumme kuntametsien luontoarvoja suojeluesityksien tekemistä varten sekä kampanjoineet sosiaalisessa mediassa muun muassa merien puhtauden puolesta.

Mitä kaikkea muuta voisimme tehdä? Tule mukaan tekemään toimintaa kanssamme, niin saat ideasi toteutumaan ja äänesi kuulumaan! Yhdessä olemme enemmän.

Mukaan pääset ottamalla meihin yhteyttä tai saapumalla paikalle seuraavaan tapahtumaan, kokoukseen tai ympäristöpoliittisen toiminnan suunnittelupalaveriin. Katso tapahtumakalenterista, mitä on tulossa, ja liity porukkaan!

Sivun kuva: Luonto-Liiton aktiivi esittelee Lähimetsät haltuun! -kampanjan banneria järjestön kesäpäivillä. © Elina Mikola

Toimikauden päättäjäiset 18.12.2018 17:00 - 22:00 — Hügge, Linnankatu 3, Turku
Rumat joulupaidat vaihtoon! 12.01.2019 14:00 - 17:00 — Turku-sali, Rehtorinpellonkatu 4A (2.krs), Turku
Tulevat...