Sijainti: Pääsivu / Toiminta / Ympäristötoiminta

Ympäristötoiminta

Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri ottaa kantaa ajankohtaisiin ympäristökysymyksiin, osallistuu mielenilmauksiin ja järjestää tempauksia sekä itsenäisesti että yhteistyössä muiden paikallisten toimijoiden kanssa.

ilmastomarssi

Olemme esimerkiksi järjestäneet kasvisruokakursseja, dokumenttielokuva- ja keskusteluiltoja, mielenosoituksia, vaatteidenvaihtotapahtumia ja muita kierrätystilaisuuksia, kartoittaneet seutumme kuntametsien luontoarvoja suojeluesityksien tekemistä varten sekä kampanjoineet sosiaalisessa mediassa monenlaisin teemoin.

Mitä kaikkea muuta voisimme tehdä? Tule mukaan tekemään toimintaa kanssamme, niin saat ideasi toteutumaan ja äänesi kuulumaan! Yhdessä olemme enemmän.

Mukaan pääset ottamalla meihin yhteyttä tai saapumalla paikalle seuraavaan tapahtumaan, kokoukseen tai ympäristötoiminnan suunnittelupalaveriin. Katso tapahtumakalenterista, mitä on tulossa, ja liity porukkaan!

Kuva: Luonto-Liiton väkeä ilmastomarssilla. © Teemu Saloriutta

Tapahtumat
Kuukausikokous ja loppukesän toiminnan suunnitteluilta 04.07.2019 17:00 - 20:00 — Turku (tarkempi sijainti ilmoitetaan tuonnempana)
Tulevat...