Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Yleiskokous

Yleiskokous

Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri kutsuu jäsenensä ylimääräiseen yleiskokoukseen, jossa käsitellään loppuun kevätkokouksessa käsittelemättä jääneet asiat. Kokouksen yhteydessä päästään tapaamaan myös Luonto-Liiton uutta toiminnanjohtajaa Riku Eskelistä, joka tulee vierailemaan!
Milloin 14.04.2021
alkaa 18:00 loppuu 20:00
Missä Turku / Zoom
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Kokous on tarkoitettu kaikille piirin jäsenille sekä toiminnasta kiinnostuneille. Toiminnanjohtaja Riku tulee tervehtimään meitä klo 18:00-18:30 ennen kokouksen alkua. Käsiteltävää asiaa on kokouksessa vähän, joten kokouksen jälkeen voidaan mukavasti jäädä juttelemaan vapaamuotoisesti muista asioista.

Kokouspaikka on puheenjohtajan luona, mutta epidemiatilanteen takia kokoukseen osallistutaan etäyhteydellä Zoomissa. Linkki kokoukseen lähetetään piirin postituslistalle, ja sen saa myös laittamalla sähköpostia puheenjohtajalle ennen kokousta: Milla Aalto, milla.m.aalto [ät] utu.fi

ESITYSLISTA
Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin ylimääräinen yleiskokous

Aika: 14.4.2021 klo 18:30
Paikka: Zoom (Turku, puheenjohtajan koti)

1. Kokouksen avaaminen

Esitys: Piirin puheenjohtaja avaa kokouksen klo 18:30.

2. Läsnäolijoiden toteaminen ja kokouksen järjestäytyminen

Esitys: Todetaan läsnäolevat piirin jäsenet äänioikeutetuiksi ja kaikki läsnäolijat puheoikeutetuiksi. Valitaan kokouksen puheenjohtajaksi piirin puheenjohtaja ja sihteeriksi piirin sihteeri. Valitaan kaksi läsnäolijaa pöytäkirjantarkastajiksi ja ääntenlaskijoiksi. Käydään tarvittaessa läpi etäkokouskäytännöt.

3. Kokouksen laillisuuden ja päätösvaltaisuuden toteaminen

Esitys: Todetaan kokous päätösvaltaiseksi ja laillisesti koolle kutsutuksi.

4. Kokouksen työjärjestyksen hyväksyminen

Esitys: Hyväksytään esityslista kokouksen työjärjestykseksi.

5. Ilmoitusasiat

6. Tilinpäätöksen ja toiminnantarkastajan lausunnon esitteleminen

Esitys: Puheenjohtaja esittelee piirin viime toimikauden tilinpäätöksen. Toiminnantarkastaja lukee lausuntonsa.

7. Tilinpäätöksen vahvistaminen ja vastuuvapauden myöntäminen

Esitys: Hyväksytään tilinpäätös ja myönnetään vastuuvapaus viime toimikauden hallitukselle sekä muille tili- ja vastuuvelvollisille.

8. Muut esille tulevat asiat

9. Kokouksen päättäminen

Esitys: Puheenjohtaja päättää kokouksen klo 19:00.

kuuluu seuraaviin kategorioihin: ,