Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Vaspin 40-vuotisjuhlat

Vaspin 40-vuotisjuhlat

Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri täyttää 40 vuotta 10.12.2016. Kaikki piirin jäsenet ovat tervetulleita mukaan viettämään merkkipäivää. Ilmoittautumiset 3.12. mennessä!
Milloin 10.12.2016
alkaa 17:00 loppuu 21:00
Missä Tuorlan rantasauna, Kaarina
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

***

Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri kutsuu kaikki jäsenensä mukaan juhlimaan piirin 40-vuotismerkkipäivää 10.12.2016.

Juhliin ovat tervetulleita myös muut piirin toiminnasta kiinnostuneet nuoret, piirin entiset aktiivit, Luonto-Liiton muiden piirien jäsenet ja keskustoimiston väki.

Tilaisuus järjestetään Kaarinassa Tuorlan rantasaunalla (karttalinkki) klo 17–21. Kokoonnumme ennen kello viittä Tuorlan majatalon luona (Tuorlantie 1 E, 21500 Kaarina) ja kävelemme yhdessä juhlapaikalle. Tuorlaan pääsee sekä Turun että Paimion suunnasta Föli-busseilla 700–701 ja 703–709.

Illan ohjelmaan kuuluu herkkujen grillailua laavulla, pelejä ja leikkejä, juhlavia puheita, palkintoja ansioituneille piirin jäsenille, menneiden vuosikymmenten muistelua, tähtitaivaan havainnointia (jos taivas on kirkas) ja illan päätteeksi saunomista, lumihankiuintia (jos on lunta) sekä hengailua ja napostelua saunatuvassa. Kovat tyypit voivat jäädä laavulle yöksi (huom. oma talvimakuupussi ja -alusta mukaan).

Ilmoittautumiset 3.12. mennessä osoitteeseen vasp[ät]luontoliitto.fi.

Kerro ilmoittautumisen yhteydessä syntymävuotesi ja mahdolliset erityisruokavaliosi. Piiri tarjoaa nuotiogrilliruuat ja naposteltavat, alkumaljan ja lämmintä juotavaa. Vapaaehtoisen osallistumismaksun voi halutessaan maksaa paikan päällä käteisellä lahjoituspurkkiin. Omia eväitä voi myös tuoda. Tilaisuudessa ei tarjoilla alkoholijuomia, eikä juhlapaikalla sovi esiintyä päihtyneenä.

Pukukoodi: lämpimät talviulkoiluvaatteet (kaikille) + uima-asu ja pyyhe (mikäli aikoo saunoa)

***

kuuluu seuraaviin kategorioihin: