Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Vaelluskurssi: Viikonloppuretki Kurjenrahkan kansallispuistossa

Vaelluskurssi: Viikonloppuretki Kurjenrahkan kansallispuistossa

Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri järjestää kesällä 2017 vasta-alkajan vaelluskurssin. Kurssilla perehdytään useamman vuorokauden kestävällä vaelluksella tarvittaviin varusteisiin ja taitoihin. Kurssi alkaa kolmena arki-iltana Turussa järjestettävällä teoriaosalla, jonka jälkeen uusia taitoja päästään kokeilemaan viikonloppuretkellä Kurjenrahkan kansallispuistossa. Viikonloppuretkellä perehdytään muun muassa tulentekoon, maastoensiapuun ja suunnistukseen sekä totutellaan rinkan kanssa kulkemiseen ja leirirutiineihin. Retkelle voi toki lähteä mukaan myös ilman, että osallistuu muuhun kurssikokonaisuuteen. Ilmoittautumisaika päättyy 26.7.
Milloin 04.08.2017 00:00 loppuu
06.08.2017 00:00
Missä Kurjenrahkan kansallispuisto
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Osallistumismaksu teoriaosalle ja viikonloppuretkelle on yhteensä 25 euroa Luonto-Liiton jäseniltä, 30 euroa muilta. Pelkälle viikonloppuretkelle voi osallistua 20 euron hintaan. Hinta sisältää kurssin ohjelman ja materiaalit, henkilötapaturmavakuutuksen ja tarvittaessa myös lainavarusteet.

Vaellus alkaa perjantaina 4.6. klo 18:00 Kurjenpesän parkkipaikalta. Kierrämme Vajosuon reitin Pukkipalon ja Töykkälän kautta. Palaamme sunnuntaina iltapäivällä Kurjenpesän parkkipaikalle. Mikäli et pääse perjantaina mukaan, voit liittyä ryhmään lauantaiaamuna Lakjärven laavulla.

Ilmoittatuneille lähetetään sähköpostilla lisätietoa varusteista ym. ennen vaellusta.

Lisätiedot: Sampo Rouhiainen, 040-5436152, sampo.rouhiainen[ät]gmail.com

Lue vaelluskurssin tiedote piirin blogista.

kuuluu seuraaviin kategorioihin: ,