Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Vaellus Pallas-Yllästunturin kansallispuistossa

Vaellus Pallas-Yllästunturin kansallispuistossa

Aloittelijaystävällinen vaellusreissu 18–29-vuotiaille nuorille Länsi-Lappiin. Mahtava matalan kynnyksen mahdollisuus lähteä vaellukselle pohjoiseen leppoisassa luonnonharrastushenkisessä seurassa.
Milloin 24.06.2013 16:00 loppuu
30.06.2013 09:00
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Vaellus Pallas-Yllästunturin kansallispuistossa 24.–30.6.

Retkellä patikoidaan noin 40 kilometrin mittainen Yllä-Rauhalan erämaareitti neljän päivän aikana rauhalliseen tahtiin, luontoa havainnoiden ja maisemia ihaillen. Majoittumiset sekä autiotuvissa että omissa teltoissa. Lähtö Turusta maanantai-iltana 24.6. ja paluu sunnuntaiaamuna 30.6.

Osallistumismaksu opiskelijoille 120 €, muille 240 €. Luonto-Liiton jäsenille 30 euron alennus. Osallistumismaksu sisältää matkat, henkilötapaturmavakuutuksen ja tarvittaessa myös lainavarusteet Retkipajasta. (Mukaan voi tulla myös muilta paikkakunnilta, jolloin hinta sovitaan erikseen.)

Rinkkoja, makuualustoja, telttoja ja retkikeittimiä on mahdollista saada lainaan, joten keskeisimmistä varusteista vain makuupussi ja kengät tarvitsee hankkia omaksi. Ennen itse matkaa pidetään Turussa ennakkotapaaminen, jossa osallistujat voivat tutustua toisiinsa ja saavat ohjeistusta. Sitovat ilmoittautumiset 1.6. mennessä.

Lisätiedot ja ilmoittautumiset: Satu Aalto, sml.aalto[ät]gmail.com, 050 595 1020