Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Vaatteidenvaihtotori

Vaatteidenvaihtotori

Tuo vanhat vaatteesi vaihtoon tai tule vain tekemään löytöjä! Tällä kirppiksellä ei raha liiku, vain vaatteet vaihtavat omistajaa. Paikalle ei tarvitse jäädä päivystämään – me huolehdimme ylijääneet vaatteet eteenpäin. Mukana yhteistyössä myös Lounais-Suomen Allergia- ja Astmayhdistys, joka pitää omaa osastoa allergikoille ja tuoksuyliherkille.
Milloin 08.11.2017
alkaa 15:00 loppuu 19:00
Missä Turku-sali, Ylioppilastalo A, Rehtorinpellonkatu 4 A, 20500 Turku
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Suosittu vaatteidenvaihtotori tulee taas!

(In English see below.)

Tuo vanhat vaatteesi jakoon tai tule vain tekemään löytöjä! Rahaa ei tällä kirppiksellä liiku, ainoastaan vaatteet vaihtavat omistajaa. Tapahtuma on kaikille avoin ja pääsymaksuton eikä ennakkoilmoittautumista tarvita.

Vaatteidenvaihtotori pidetään 8.11.2017 klo 15-19 Turun yliopiston kampusalueella sijaitsevassa Turku-salissa, Ylioppilastalo A:n toisessa kerroksessa, osoitteessa Rehtorinpellonkatu 4. Vaatteita saa tuoda klo 18 asti.

Uutuutena tapahtumassa on Lounais-Suomen allergia- ja astmayhdistyksen pitämä osio tuoksuttomille ja eläinpölyttömille vaatteille. Tuo osioon vain tuoksuttomia ja eläinpölyttömiä vaatteita. Paikalla on Allergia- ja astmaneuvoja Kirsi Kanerva.

Myös kengät, laukut ja muut asusteet ovat tervetulleita, mutta lumppua tai likaisia vaatteita ei sovi tuoda. Halutessasi voit vain piipahtaa paikalle, eikä vaatteista eroon pääseminen vaadi tuntien päivystämistä kirppiksellä, sillä ylijääneet lahjoitamme puolestasi hyväntekeväisyyteen.

Huomaa, että voit osallistua vaatteidenvaihtotoriin, vaikka sinulla ei olisi mitään vaihdettavaa, koska vaatteita tulee todennäköisesti olemaan tarjolla huomattavasti yli tarpeen.

Osallistuminen on ilmaista eikä vaadi ennakkoilmoittautumista. Halukkaat voivat kuitenkin osoittaa tukensa Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirille maksamalla omavalintaisen summan vapaaehtoista osallistumismaksua paikan päällä olevaan lahjoituspurkkiin. Tervetuloa mukaan!

***

WHAT? Clothes exchange day is a popular flea market-like consept: bring your needless clothes and find something new from someone else's wardrobe instead - new style, free of charge! You don't need any money with you. There's a separate compartment for clothes free from perfume and dust from pets.

WHERE? Turku-sali meeting room, Student House A, 2nd floor, Rehtorinpellonkatu 4A (next to the restaurant Assarin ullakko)

WHEN? November 8, from 3 pm to 7 pm. You can bring clothes until 6 pm.

This event doesn't require any registrations. Just bring yourself and your redundant clothes with you (as long as those are clean and still in usable shape for someone else). You can also visit the market just for the bargains!

We look forward to seeing you there!

***

Facebook-tapahtuma | Facebook event