Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Ilmastopiknik Turussa

Ilmastopiknik Turussa

Sampo Alanko ja Jiri Avila lähtevät 6.7. pyöräilemään Espoosta Tukholmaan keräten samalla rahaa Luonto-Liiton ilmastotyöhön. Tule tapaamaan pyöräilijöitä Turun Tuomaanpuistossa lauantaina 7.7. klo 12 järjestettävälle ilmastopiknikille! Luvassa on rentoa hengailua, maukasta kasvispurtavaa ja mukavaa ohjelmaa. Jos olet kiinnostunut pyöräilystä, ilmastoasioista tai ihan vain mukavasta ajanvietosta samanhenkisten ihmisten kanssa, olet tervetullut mukaan.
Milloin 07.07.2018
alkaa 12:00 loppuu 16:00
Missä Tuomaanpuisto, Turku
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

***

Ilmastopiknikin ohjelmassa on paitsi grillailua ja pihapelejä myös ilmastonmuutokseen liittyvien kysymysten pohdiskelua - ja kaikkien pohdintakysymyksiin vastanneiden kesken arvotaan palkinto! Pohdintakysymyksiin vastataan verkossa. Arvonta suoritetaan klo 16 ja voittajaan otetaan yhteyttä saman tien.

***

Seuraa reissua tempauksen fb-sivulla Who Needs Cars tai Sampon ja Jirin instassa @reissumen_official. Päivityksiä tempauksesta jaetaan tunnisteilla #ilmastopiknik ja #whoneedscars.

Osallistu keräykseen ilmaston hyväksi! Tee kertalahjoitus tilille Nordea FI6215743007100637 ja kirjoita viestikenttään tunnus "ilmasto". Lisätiedot rahankeräyksestä voi lukea Luonto-Liiton sivuilta.

Tempausta tukemassa: #ruohonjuuri #ekokauppa_ekolo #purewaste ja #costoaccessories

Liity tapahtumaan Facebookissa >>

Tapahtumapaikka kartalla >>