Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Tornien taisto -linturetki Piikkiönlahdelle

Tornien taisto -linturetki Piikkiönlahdelle

Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin nuorten edustusjoukkue osallistuu jälleen BirdLife Suomen suureen Tornien taistoon! Leikkimielisen lintuharrastuskilpailun puitteissa järjestämme retken Piikkiönlahden lintutornille klo 05-13. Kaikki toiminnastamme kiinnostuneet ovat tervetulleita mukaan kannustamaan ja auttamaan lintujen havaitsemisessa.
Milloin 07.05.2016
alkaa 05:00 loppuu 13:00
Missä Piikkiönlahti, Kaarina
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Tornien taisto on BirdLife Suomen järjestämä lintuharrastustapahtuma, jossa lintutornissa havainnoiden pyritään havaitsemaan mahdollisimman monta lintulajia kahdeksassa tunnissa. Samalla tehdään lintuharrastusta tunnetuksi ja osallistumismaksuilla kerätään varoja linnustonsuojeluun. Tornien taisto järjestetään vuosittain toukokuun alussa, ja siihen voi osallistua kuka tahansa.

Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin joukkue saapuu Kaarinassa sijaitsevalle Piikkiönlahden lintutornille lauantaiaamuna 7.5. klo 05:00. Turusta paikalle tullaan kimppakyydeillä - jos haluat liittyä seuraan heti aamuvarhaisella, ota yhteyttä ja tiedustele kyytipaikkaa. Paikalle voi saapua myös koska tahansa taiston aikana klo 05-13 välillä. Turun suunnalta pääsee Piikkiönlahdelle helposti kaikilla 110-tien kautta Paimion suuntaan kulkevilla busseilla, jotka pysähtyvät lähellä Myrskylinnantien risteystä sijaitsevalla pysäkillä.

Lisätietoja kiinnostuneille antaa joukkueemme kapteeni: Silja Aalto, sisu.aalto [ät] gmail.com

kuuluu seuraaviin kategorioihin: , ,