Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Uuden toimintavuoden avausretki

Uuden toimintavuoden avausretki

Tervetuloa mukaan suunnittelemaan Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin toimintaa vuodelle 2021! Tapaamme 6.2. pienen talviretken ja ulkopalaverin merkeissä Turun Impivaaran alueella. (Mikäli emme voi tavata livenä, suunnittelutapaaminen pidetään etäyhteydellä.)
Milloin 06.02.2021
alkaa 13:00 loppuu 15:00
Missä Impivaara/Nunnavuori, Turku
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Retkelle lähdetään klo 13:00 Runosmäen skeittiparkin luota, Signalistinkadun ja Majoitusmestarinkadun risteykestä (karttalinkki). Lähin bussipysäkki on nimeltään "Signalistinpolku" ja sijaitsee Majoitusmestarinkadulla aivan tapaamispaikan vieressä. Paikalle pääsee Turun keskustasta kätevästi jalkaisin, pyörällä tai Fölin linjalla 18 (Runosmäki).

Kuljemme maastossa polkujen ulkopuolella rauhalliseen tahtiin ja keskustelemme piirin toiminnasta. Retken päätteeksi pyrimme hakeutumaan Impivaaran nuotiokatokselle, jossa suunnittelemme ja aikataulutamme tulevan toimikauden retkiä ja tapahtumia. Jos mielii päästä vaikuttamaan tulevan toiminnan sisältöön tai ajankohtaan, nyt siihen on oiva tilaisuus.

Mukaan tarvitaan oma kalenteri tai muut muistiinpanovälineet sekä sään mukaiset vaatteet ja mahdolliseen lumessa kahlaamiseen sopivat jalkineet. Halutessaan voi tuoda omia eväitä. Ulkopalaveria varten olisi hyvä kantaa mukana kuivaa lämmintä vaatetta, jonka voi pukea kävelyn jälkeen (esim. ylimääräinen neule, fleece tai muu välitakki).

Tapahtuman aikana on pidettävä turvavälit muihin osallistujiin. Retkelle ei pidä osallistua, jos on hengitystieinfektion oireita tai on ollut tekemisissä jonkun oireisen kanssa. Bussimatkoilla on syytä käyttää mahdollisuuksien mukaan maskia. Jos haluaa osallistua tapahtumien suunnitteluun etäyhteyden kautta, voi asiaa tiedustella etukäteen.

HUOM. Säävaraus ja mukautuminen alueellisiin epidemiaohjeisiin: Tarvittaessa retki perutaan ja suunnittelupalaveri pidetään etätapahtumana. Osallistujamäärää voidaan rajoittaa alueellisten epidemiaohjeiden mukaisesti, joten retkelle kerätään ennakkoilmoittautumiset.

Lisätiedot ja ilmoittautumiset: Milla Aalto, milla.m.aalto[ät]utu.fi

kuuluu seuraaviin kategorioihin: ,