Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Rumat joulupaidat vaihtoon!

Rumat joulupaidat vaihtoon!

Tuliko lahjaksi turhan monta rumaa joulupaitaa? Kertyikö juhlasesongin myötä kotiisi kaikenlaista tarpeetonta? Pakkaa tavarat mukaan ja tule vaihtotorille etsimään niille uusia omistajia - saatat löytää jotain tarpeellisempaa tilalle! Rahaa ei tällä kirppiksellä liiku, ainoastaan tavarat vaihtavat omistajaa.
Milloin 12.01.2019
alkaa 14:00 loppuu 17:00
Missä Turku-sali, Rehtorinpellonkatu 4A (2.krs), Turku
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri järjestää vaatteiden- ja tavaranvaihtotapahtuman lauantaina 12.1. klo 14-17 Turun yliopiston kampusalueella sijaitsevassa Turku-salissa, Ylioppilastalo A:n toisessa kerroksessa (Rehtorinpellonkatu 4A). Ideana on vaihdella vanhoja vaatteita ja juhlasesongin myötä kotiin kertynyttä tarpeetonta tavaraa tarpeelliseen.

Vaihdettavaksi voi tuoda kohtuullisen määrän vaatteita ja muutaman tavaran, mutta otathan huomioon, että tavaraa pitää viedä mennessään yhtä paljon kuin on tuonut mukanaan. Lahjoitamme ylijääneet vaatteet tapahtuman jälkeen hyväntekeväisyyteen, mutta meillä ei valitettavasti ole valmiutta toimittaa eteenpäin suurta määrää tavaroita, joten ethän jätä niitä jälkeesi.

Lue osallistumisohjeet huolellisesti:

Vaatteet

• Vaatteita vaihdellaan perinteiseen vaatteidenvaihtotorien tapaan: voit tuoda tarpeettomia vaatteitasi jakoon tai tulla vain tekemään löytöjä.
  • Voit tuoda myös kenkiä, laukkuja ja muita asusteita.
  • Älä tuo rikkinäisiä tai likaisia vaatteita. Kaiken on oltava puhdasta, ehjää ja käyttökelpoista.
  • Lajittele tuomasi vaatteet esille paikan päällä olevan ohjeistuksen mukaisesti.
  • Vaatteita saa tuoda klo 16 asti. Sen jälkeen niitä saa vain viedä.
  • Vaikka vaatteelle ei löytyisi uutta omistajaa, voit jättää sen tapahtumapaikalle. Lahjoitamme ylijääneet vaatteet tapahtuman jälkeen hyväntekeväisyyteen.

Tavarat

• Ideana on vaihtaa juhlasesongin myötä kotiin kertynyttä tarpeetonta tavaraa tarpeelliseen.
  • Tuo sen verran tavaraa kuin jaksat yhdellä kädellä kantaa.
  • Älä tuo rikkinäisiä, likaisia tai muuten käyttökelvottomia tavaroita.
  • Vie tavaraa yhtä paljon kuin olet tuonut. Jos tavaralle ei löydy uutta omistajaa, vie se pois mennessäsi ja huolehdi itse sen asianmukaisesta kierrättämisestä tarvittessa.

Tapahtuma on kaikille avoin ja pääsymaksuton, eikä ennakkoilmoittautumista tarvita. Halutessasi voit osoittaa tukesi Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirille maksamalla omavalintaisen summan vapaaehtoista osallistumismaksua paikan päällä käteisellä.

Tervetuloa mukaan!

Jos sinulla on kysyttävää tai jos haluaisit mukaan auttamaan vaatteidenvaihtotorin järjestelyissä, ota yhteyttä tapahtuman järjestelyistä vastaavaan Sofia Bölingiin: sofia.a.boling[at]gmail.com

Facebook-tapahtuma: www.facebook.com/events/320375888575403

Ugly Christmas Sweater Swap

Please read the rules carefully.

WHAT: Changing clothes and stuff. Bring your useless clothes and stuff to the market and find something more useful.

WHERE: Turku-sali meeting room, Student House A, Rehtorinpellonkatu 4A (2nd floor), Turku

WHEN: January 12th, from 2pm to 5pm

RULES: Please bring a reasonable amount of stuff to the market. Take the same number of items with you from the market that you brought when you came to the market. If you don't find a new owner to your item, take it with you. Only clothes can be left to the event place - we will take care of them.

PRICE: Free of charge!

ADDITIONAL INFO: E-mail to Sofia Böling sofia.a.boling[at]gmail.com