Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Perheretki Kaarinan Auranlaakson metsäopetuspolulle

Perheretki Kaarinan Auranlaakson metsäopetuspolulle

Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri järjestää lapsiperheille suunnatun luontoseikkailutapahtuman Auranlaakson metsäopetuspolulla. Ilmoittaudu mukaan seikkailuun 21.9. mennessä!
Milloin 24.09.2017
alkaa 14:30 loppuu 17:30
Missä Vanha Littoistentie 297, Kaarina
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Retki alkaa klo 14:30 Auranlaakson koulun P-paikalta (Vanha Littoistentie 297, Kaarina), mistä lähdemme yhdessä metsäpolulle. Retki kestää noin kaksi tuntia.

Mukaan tarvitaan vain omat eväät, säänmukaiset ulkoiluvaatteet sekä reipasta retkeilymieltä. Kumisaappaat ovat suositeltavat - maastossa on paikoin pitkää heinää ja riippuen säästä voi olla myös märkää.

Omalla autolla saapuville löytyy paikoitustilaa koulun P-alueelta. Turun keskustasta paikalle pääsee myös linja-autolla 6. Lähin pysäkki on Ravattula, josta on kävelymatkaa 800 metriä retken lähtöpaikalle.

Tapahtuma on ilmainen ja avoin kaikille kiinnostuneille. Aiempaa retkeilykokemusta ei tarvita. Käveltävää kertyy yhteensä vajaat pari kilometriä. Metsään ei pääse vaunujen tai rattaiden kanssa, joten pienimpienkin seikkailijoiden olisi tarpeen jaksaa kulkea itse. Polulla on nousuja ja laskuja, juuria ja louhikkoa. Retkellä halukkailla on mahdollisuus myös kiivetä Muikunvuoren päälle ihailemaan maisemia. Aikaa voi silloin vierähtää vähän pidempään.

Retkelle ilmoittaudutaan mukaan sähköpostitse viimeistään 21.9. Kerro ilmoittautumisviestissä, miten monen lapsen kanssa olet tulossa ja minkä ikäisiä he ovat. Lisäksi kannattaa kertoa mahdollisista erityisseikoista, joista retken järjestäjien olisi hyvä tietää etukäteen.

Lisätiedot ja ilmoittautumiset: Anne Andersson, anneandersson0[ät]gmail.com

Liity retken Facebook-tapahtumaan!