Sijainti: Pääsivu / Tulevat tapahtumat / Ompeluilta

Ompeluilta

Vaatteiden korjausta ja muokkausta, kangasmerkkien ompelua, herkkuja ja hengailua!
Milloin 05.10.2021
alkaa 17:00 loppuu 21:00
Missä Kampuskappeli, Ylioppilastalo C, Rehtorinpellonkatu 4C, Turku
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Onko sinulla vaate, jonka lahkeet tai hihat kaipaavat lyhentämistä, rikkinäinen taskunpohja tai muu ei-toivottu reikä paikkaamista tai irronnut nappi kiinnittämistä? Tai haluaisitko vain saada kangasmerkit ommeltua kiinni haalareihin?

Ota muokkausta kaipaava vaatteesi mukaan ompeluiltaan! Ompelukoneita, materiaaleja, välineitä ja vinkkejä on vapaasti käytettävissä.

Lisätietoa tapahtumasta päivitetään tähän tuonnempana.

Tapahtuma on suunnattu nuorille aikuisille ja erityisesti Turkuun muuttaneille uusille opiskelijoille. Se on maksuton ja avoin kaikille kiinnostuneille.

Tapahtumapaikka: Tapahtumapaikkana toimii Turun yliopiston Kampuskappeli-kerhotila Ylioppilastalo C:ssä, osoitteessa Rehtorinpellonkatu 4C. Lisätietoa paikan esteettömyydestä on TYY:n sivuilla.

Koronaturvallisuus: Tapahtuman järjestämisessä huomioidaan koronaturvallisuus. Älä osallistu tapahtumaan, jos sinulla on koronavirusinfektion oireita tai olet ollut tekemisissä jonkun kanssa, jolla on oireita. Muista maski ja hyvä käsihygienia. Pidä turvaväliä. Noudata tapahtuman järjestäjien ohjeita syömisestä ja siisteydestä. Jos tapahtumapaikan henkilömäärärajoitus tulee täyteen, sisälle ei voida päästää enempää ihmisiä.

Yhdenvertaisuus: Tämä on syrjinnästä vapaa alue. Toimintaamme ohjaa tasa-arvo- ja yhdenvertaisuussuunnitelma. Noudatamme turvallisemman tilan periaatteita.

Lisätietotiedustelut: vasp@luontoliitto.fi

Tapahtuma Facebookissa >>