Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Nuorten viikonloppuleiri Salossa

Nuorten viikonloppuleiri Salossa

Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri järjestää nuorille (noin 15-29-vuotiaille) suunnatun, yhden viikonlopun mittaisen luonnonharrastusleirin Salon Kiskonjoen elokuisissa maalaismaisemissa. Ilmoittautuminen on auki 13.8. saakka.
Milloin 17.08.2018 00:00 loppuu
19.08.2018 00:00
Missä Kurkelantie 437, 25460, Kisko, Salo
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Loppukesän viikonloppuleirillä rentoudutaan vehreiden kulttuurimaisemien keskellä. Majoitumme Salossa Kiskonjoen rannalla sijaitsevassa Louhelan maalaistalossa, josta on hyvät yhteydet monipuolisiin retkeilymaastoihin. Suunnitteilla on ainakin melontaa, saunomista, lintujen tarkkailua, marjastusta, sienestystä ja itse poimitun sadon kokkailua.

Paikalle kuljetaan tilausajolla perjantai-iltana Salosta, jonne osallistujat saapuvat omatoimisesti. Tapaamme klo 19:15 Salon rautatieasemalla, josta kyytimme Kiskoon lähtee 19:30. Takaisin Saloon palaamme sunnuntaina iltapäivällä klo 17:30.

Leirillä tarjotaan aamiaista, lounasta, välipalaa, päivällistä ja iltapalaa. Leirikokkimme valmistamat ateriat ovat lähtökohtaisesti kasvisruokaa. Majoitustiloista löytyvät vuoteet, sisä-wc ja suihku. Lisäksi pihapiirissä on sauna, laavu, nuotiopaikka, huussi, laituri ja uimapaikka. Erähenkiset voivat halutessaan nukkua myös ulkona.

Ilmoittaudu mukaan sähköpostitse viimeistään 13.8. Kerro viestissä nimesi, ikäsi, mahdolliset erityisruokavaliosi ja muut sellaiset terveydelliset seikat, jotka leirin järjestäjien olisi hyvä tietää, sekä oletko Luonto-Liiton jäsen. Jos haluat nukkua laavussa tai teltassa tai jos sinulla on erityistoiveita ohjelman suhteen, muista mainita ne ilmoittautumisen yhteydessä. Osallistumismaksu on Luonto-Liiton jäsenille 20 €, muille 25 €, ja se sisältää majoituksen, tilausajon, ruokailut ja kanoottivuokran.

Lisätiedot ja ilmoittautumiset: Silja Aalto, sisu.aalto[ät]gmail.com

kuuluu seuraaviin kategorioihin: , ,