Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Luontomatka Viroon

Luontomatka Viroon

Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri järjestää toukokuun lopulla nuorten luontoseikkailun Viroon. Tutustumme Matsalunlahden kansallispuiston ja sen ympäristön upeisiin luontokohteisiin, joissa on loppukeväällä hyvät puitteet muun muassa lintujen ja kasvien havainnoimiseen.
Milloin 25.05.2017 09:00 loppuu
28.05.2017 20:00
Missä Matsalunlahti, Läänemaa, Viro
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Matkalle lähdetään Helsingistä torstaina (helatorstai) 25.5.2017 aamupuolella päivää ja takaisin saavutaan sunnuntaina 28.5 illalla. Liikumme Viron puolella vuokra-autolla, jolla teemme retkiä monenlaisiin luontokohteisiin.

Aiempaa retkeilykokemusta tai luonnontuntemusta ei vaadita, ja retkikohteita voidaan valita osallistujien toiveiden mukaan. Majoitumme matkan ajan Matsalunlahden eteläpuolella Ullaste-lomamökissä, josta on hyvät yhteydet Länsi-Viron upeimmille kohteille.

Matka on suunnattu noin 18-29-vuotiaille, ja osallistumismaksu on Luonto-Liiton jäsenille 100 €, muille 110 €. Maksu sisältää laivamatkat, autokuljetukset Virossa, majoituksen, osan ruokailuista sekä henkilötapaturmavakuutuksen. Iltaruuat kokataan yhteisesti majoitusmökillä, minkä lisäksi piiri tarjoaa aamukahvit. Muut ateriat syödään ulkona eväiden muodossa tai ravintoloissa, ja ne kustannetaan itse.

Mukaan on ilmoittauduttava viimeistään 1.5. mennessä sähköpostilla osoitteeseen sisu.aalto[ät]gmail.com. Paikkoja on rajoitetusti, joten kannattaa ilmoittautua mahdollisimman pian!

Kerrothan ilmoittautumisen yhteydessä nimesi, syntymäaikasi, sähköpostiosoitteesi, puhelinnumerosi ja kotipaikkasi (mistä päin saavut Helsinkiin), mahdolliset erityisruokavaliosi (tarkasti) sekä muut sellaiset erityisseikat, jotka matkan järjestäjien olisi hyvä tietää.

Osallistujat saavat maksuohjeen ja tarkempaa informaatiota aikatauluista, varusteista yms. toukokuun alussa. Huomioikaa, että Viroon matkustamiseen tarvitaan voimassa oleva virallinen matkustusasiakirja (passi tai kuvallinen henkilökortti).

Lisätiedot ja ilmoittautumiset: Silja Susanna Aalto, sisu.aalto[ät]gmail.com

kuuluu seuraaviin kategorioihin: , , ,