Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Kaupunkiluontoretki

Kaupunkiluontoretki

Luonto-Liiton valtuusto kokoustaa lauantaina 27.4. Turun Kirjakahvilalla. Kokouksen jälkeen suunnataan kaupunkiluontoretkelle Aurajoen varteen havainnoimaan kevään merkkejä ja tutustumaan Turun kansallismaisemiin. Retki on suunnattu nuorille ja on avoin kaikille kiinnostuneille, niin valtuuston jäsenille kuin muillekin!
Milloin 27.04.2019
alkaa 00:00 loppuu 00:00
Missä Turun Kirjakahvila ja Aurajoen rannat
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Retki alkaa kokouksen päätyttyä noin klo 17:30 Kirjakahvilan luota (Vanha Suurtori 3) ja kestää muutaman tunnin. Kävelymatkan pituus, retken kesto ja kierrettävät kohteet voidaan sopia osallistujien toiveiden mukaan.

Mukaan ei tarvita kummempia retkeilyvarusteita, sillä liikumme pääasiassa teitä ja hyväkuntoisia polkuja pitkin urbaanissa maastossa. Kannattaa kuitenkin ottaa huomioon sää ja kävelykeli. Tukevat paksupohjaiset kengät ovat hyvä valinta - emme suosittele ohuita kangaskenkiä tai korkeita korkoja. Mahdolliset omat luonnonharrastusvälineet kuten kiikarit tai kamera on järkevää ottaa mukaan.

Lisätiedot: Elina Multaharju, multaharju.elina[ät]gmail.com

kuuluu seuraaviin kategorioihin: ,