Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Luontoleiri kaksikielisille / Naturläger för tvåspråkiga

Luontoleiri kaksikielisille / Naturläger för tvåspråkiga

Natur och Miljön, Luonto-Liiton ja Helsingin yliopiston yhteistyöhanke järjestää kesällä 2015 kaksikielisille lapsille suunnattuja luontoleirejä. Vasp on mukana järjestämässä Rymättylän Vienolassa 8.-12.6. pidettävä 10-13-vuotiaille suunnattua leiriä.
Milloin 08.06.2015 10:00 loppuu
12.06.2015 14:00
Missä Vienolan nuorisoleirialue, Rymättylä
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Sukella vesiseikkailuun! Villiinny vedestä -leiri on tarkoitettu kaksikielisille lapsille. Vienolan leirialueella pääset viettämään leirielämää ihanissa saaristomaisemissa. Leirillä seikkaillemme rannoilla, kallioilla ja metsissä sekä tutkimme veden olomuotoja ja salaisuuksia. Majoitus tapahtuu teltoissa. Sateelta suojaan pääsemme mukavaan mökkiin. Leirillä tietenkin myös saunotaan ja uidaan!

Viikon aikana leikkien ja luontoseikkailujen aikana lapset saavat tukea kaksikieliselle identiteetilleen. Kaksikieliset lapset ovat usein tottuneita siihen, että tiettyä kieltä käytetään eri tilanteissa ja eri ihmisten kanssa. Suunnitelmallinen kaksikielinen toiminta on useimmille uutta. Kaksikielisille lapsille suunnatulla leirillä ohjelma on suunniteltu niin, että lasten ruotsin- ja suomenkielen taidot kehittyvät.

Kenelle?  10-13-vuotiaille kaksikielisille lapsille
Koska?
ma 8.6. klo 10.00 - pe 12.6. klo 14.00
Missä?
 Vienolan nuorisoleirialue, rymättylä, Naantali

Ilmoittaudu leirille viimeistään 3.5.

kuuluu seuraaviin kategorioihin: , ,