Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Luonnonharrastusleiri Inarissa

Luonnonharrastusleiri Inarissa

Retkeilyä, leirielämää, erätaitoja ja pohjoisen luontoa viikon mittaisella kesäleirillä Lapissa! Järjestämme nuorille suunnatun luonnonharrastusleirin Inarissa Nukkumajoen kämpällä 9.-15. kesäkuuta 2019. Leiri on avoin kaikille luonnosta ja retkeilystä kiinnostuneille 15-29-vuotiaille.
Milloin 09.06.2019 00:00 loppuu
15.06.2019 00:00
Missä Nukkumajoki, Inari
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Tarjolla on kaksi erillistä ohjelmalinjaa: kämppäleiri ja vaellus. Kämppäleiriohjelmassa tehdään päiväretkiä maastoon, melotaan, tutustutaan monipuolisesti paikalliseen luontoon, uidaan, saunotaan ja vietetään leppoisaa leirielämää luonnonharrastuksen parissa. Vaeltajat liikkuvat erämaassa kauempana leiripaikasta, kokkaavat itse osan aterioistaan retkikeittimillä ja yöpyvät myös maastossa telttaillen.

Hinta on 140 € Luonto-Liiton jäsenille, 160 € muille. Hinta sisältää majoituksen, ruokailut, leirin ohjelman ja materiaalit, matkat sekä mahdollisuuden varustelainaukseen tarpeen mukaan. (Pohjoisempaa leirille tulevat saavat alennusta osallistumismaksusta. Hinta sovitaan tapauskohtaisesti.) Matkaan lähdetään sunnuntai-iltana 9.6. Paluu tapahtuu lauantaiaamuna 15.6.

Leirin toteuttaa Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri yhteistyössä muiden piirien kanssa.

Leirille ilmoittaudutaan 2.5. mennessä sähköpostitse leirin johtajalle (yhteystiedot alla). Ilmoittautuneille lähetetään infokirje ja maksuohjeet toukokuun alkupuolella.

Ilmoittautumiset ja tiedustelut: Kata Husman, katariina.husman[ät]utu.fi

kuuluu seuraaviin kategorioihin: , , ,