Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Koiranpolku #2 -luontoretki koiraihmisille

Koiranpolku #2 -luontoretki koiraihmisille

Tule viettämään ihanaa päivää luonnon helmassa koirasi kanssa Teijon kansallispuistossa! Ilmoittaudu mukaan viimeistään 2.11.
Milloin 05.11.2015
alkaa 16:30 loppuu 19:00
Missä Teijon kansallispuisto, Salo
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Osallistumismaksu on 5€ ja se maksetaan käteisellä paikan päällä ohjaajalle. Retken ajankohta on klo 16:30-n.19:00. Ilmoittaudu mukaan viimeistään 2.11. klo 16:00 mennessä sähköpostitse osoitteeseen ruohonkorsi [ät] dnainternet [piste] net.

Tämä retki on osa ammattiopisto Liviassa luonto-ohjaajiksi opiskelevien Sarianne Niemisen ja Saila Fonseliuksen työssäoppimisjaksoa, jonka aikana he järjestävät Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin kanssa sarjan nuortenretkiä uudessa kansallispuistossamme Teijossa.

Jokaiselle retkelle pääsee mukaan ensimmäiset 15 ilmoittautunutta, koiraretkille yksi koira per osallistuja. Osanottomaksuun sisältyy aina retken ohjaus ja henkilötapaturmavakuutus. Muistathan ilmoittautua ajoissa. Lisää infoa retkistä tulee ilmoittautuneille heti viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen.

kuuluu seuraaviin kategorioihin: , , ,