Sijainti: Pääsivu / Tulevat tapahtumat / Kierrätysjouluaskarepaja

Kierrätysjouluaskarepaja

Tehdään joulukortteja, -koristeita ja -lahjoja kierrätysmateriaaleista!
Milloin 05.12.2021
alkaa 15:00 loppuu 20:00
Missä Vartiovuorenkatu 6, Turku
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Kokoamme käyttöön runsaan valikoiman kierrätysmateriaalia korttien ja koristeiden tekemiseen. Lisäksi jouluaskarepajassa valmistetaan saippuaa! Jokainen osallistuja saa mukaan paketin omatekoisia pieniä palasaippuoita, jotka sopivat vaikkapa joululahjaksi.

Voit tehdä askarteluja itsellesi tai voit lahjoittaa ne Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirille myytäväksi lähimetsäkahvilan (19.12.2021) myyjäispöydässä.

Jouluaskarepaja on osallistumismaksuton ja avoin kaikille kiinnostuneille. Tarjolla on jouluisia herkkuja, ja askartelujen päätyttyä hengailemme loppuillan pikkujoulujen merkeissä herkutellen ja pelaillen.

Ilmoittauduthan ennakkoon sähköpostitse osoitteeseen vasp@luontoliitto.fi, jotta voimme tarvittaessa huomioida mahdolliset kokoontumisrajoitusten muutokset ja rajoittaa osallistujamäärää.

Perinteisen kierrätysjouluaskarepajan tapahtumapaikkana on tänä vuonna Turun Luostarinmäen Mestari, tunnelmallinen vanha puutalo osoitteessa Vartiovuorenkatu 6.

Tapahtuma Facebookissa >>

Koronaturvallisuus: Älä tule paikalle, jos sinulla on tartunta, altistus tai hengitystieinfektion oireita tai jos olet ollut tekemisissä jonkun oireisen kanssa. Noudata hyvää käsihygieniaa. Halutessasi voit pitää maskia koko tapahtuman ajan. Noudata tapahtuman järjestäjien ohjeita. Ilmoittaudu ennakkoon. Tilanteen vaatiessa osallistujamäärää voidaan joutua rajoittamaan tai tapahtuma perumaan.

Esteettömyys: Tietoa tapahtumapaikan sivuilla >>

Yhdenvertaisuus: Tämä on syrjinnästä vapaa alue. Noudatamme turvallisemman tilan periaatteita ja toimintaamme ohjaa tasa-arvo- ja yhdenvertaisuussuunnitelma.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen: vasp@luontoliitto.fi

Kuva: Kierrätysmateriaaleista valmistettuja kynttilöitä. © Noora Ketolainen