Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Luonto-Liiton kevätpäivät 2020

Luonto-Liiton kevätpäivät 2020

Varsinais-Suomen piirillä on ilo järjestää Luonto-Liiton valtakunnalliset kevätpäivät huhtikuussa 2020 Taivassalossa Tippsundin leirialueella. Tapahtuman ohjelma julkaistaan ja ilmoittautuminen avataan vuoden alussa. Seuraa tiedotusta!
Milloin 17.04.2020 00:00 loppuu
19.04.2020 00:00
Missä Tippsund, Taivassalo
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Kevätpäivät on Luonto-Liiton väenkokoontuminen. Se on kaikkien luontoliittolaisten ja luontoliittolaisiksi aikovien yhteinen tapahtuma, jonne saapuu nuoria ja vähän vanhempiakin ympäristövaikuttamisesta ja luonnonharrastuksesta kiinnostuneita ihmisiä ympäri maan tapaamaan toisiaan, viettämään aikaa yhdessä, oppimaan uutta, suunnittelemaan ja kehittämään järjestön toimintaa, olemaan luonnossa ja rentoutumaan.

Ohjelmassa työpajoja mm. ilmastovaikuttamisesta ja luontoharrastuksesta, retkeilyä, taidetta, tanssia, yleistä hauskanpitoa, saunomista ja hengailua. Teemoina luonto ja elämäntapa. Ilmoittautuminen avataan vuoden 2020 alussa.

Kevätpäivien talkooporukkaa kerätään ja ohjelmanpitäjiä etsitään nyt. Tervetuloa mukaan toteuttamaan kevään kohokohtaa!

Haluatko mukaan järjestämään tapahtumaa tai tarjota ohjelmaa? Ota yhteyttä piirin puheenjohtajaan: Milla Aalto, milla.m.aalto[ät]utu.fi, O5O 5722 345

kevätpäivät2020

Kuva © Satu Suvanto