Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Luonto-Liiton kevätpäivät 2020 Taivassalossa - PERUTTU

Luonto-Liiton kevätpäivät 2020 Taivassalossa - PERUTTU

Varsinais-Suomen piirillä on ilo järjestää Luonto-Liiton valtakunnalliset kevätpäivät huhtikuussa 2020 Taivassalossa Tippsundin leirialueella.
Milloin 17.04.2020 00:00 loppuu
19.04.2020 00:00
Missä Tippsund, Taivassalo
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Kevätpäivät on Luonto-Liiton väentapaaminen. Se on kaikkien luontoliittolaisten ja luontoliittolaisiksi aikovien yhteinen tapahtuma, jonne saapuu nuoria ja vähän vanhempiakin ympäristövaikuttamisesta ja luonnonharrastuksesta kiinnostuneita ihmisiä ympäri maan tapaamaan toisiaan, viettämään aikaa yhdessä, oppimaan uutta, suunnittelemaan ja kehittämään järjestön toimintaa, olemaan luonnossa ja rentoutumaan.

Viikonlopun ohjelmassa on muun muassa puhetta ilmastovaikuttamisesta ja retkeilystä sekä työpajoja, joissa päästään pienemmissä ryhmissä työskentelemään eri aihealueiden parissa. Asiapitoisen ohjelman ohessa on toki myös runsaasti vapaamuotoisempaa olemista - retkeilyä, tanssia, taidetta, pelejä.

Ohjelma, ilmoittautumisohjeet ja muut lisätiedot tapahtuman sivuilla: luontoliitto.fi/kevatpaivat2020

kevätpäivät2020

kuuluu seuraaviin kategorioihin: , ,