Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Kevätpäivien suunnitteluilta

Kevätpäivien suunnitteluilta

Tervetuloa mukaan suunnittelemaan Luonto-Liiton valtakunnallisia kevätpäiviä! Kevätpäivät pidetään Taivassalossa 17.-19.4.2020, ja niiden järjestämisestä vastaa Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri. Tapahtuman ensimmäinen suunnitteluilta on Turussa 27.1. klo 16-20.
Milloin 27.01.2020
alkaa 16:00 loppuu 20:00
Missä Luonnonsuojelukeskus, Martinkatu 5, Turku
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Suunnitteluilta pidetään Turun luonnonsuojelukeskuksella osoitteessa Martinkatu 5, Turku.* Illan aikana käydään läpi, minkälaisesta tapahtumasta on kysymys ja miten sen järjestämiseen voi osallistua, ideoidaan tapahtuman ohjelmaa sekä päätetään tiedotuksesta ja monista muista käytännön asioista.

Paikalle voi saapua (aiemmasta tiedotuksesta poiketen) jo klo 16 alkaen keskustelemaan ja heittelemään ideoita vapaamuotoisesti. Varsinainen suunnitelmien laatiminen starttaa klo 17. Tarjolla on kahvia ja teetä sekä vegaanista naposteltavaa.

Kevätpäiviä suunnittelemaan ja toteuttamaan ovat tervetulleita aivan kaikki Luonto-Liiton toiminnan alasta kiinnostuneet järjestön jäsenyyteen katsomatta.

Kevätpäivät on Luonto-Liiton väenkokoontuminen. Se on kaikkien luontoliittolaisten ja luontoliittolaisiksi aikovien yhteinen tapahtuma, jonne saapuu nuoria ja vähän vanhempiakin ympäristövaikuttamisesta ja luonnonharrastuksesta kiinnostuneita ihmisiä ympäri maan tapaamaan toisiaan, viettämään aikaa yhdessä, oppimaan uutta, suunnittelemaan ja kehittämään järjestön toimintaa, olemaan luonnossa ja rentoutumaan.

Kevätpäivien talkooporukkaa kerätään ja ohjelmanpitäjiä etsitään nyt. Tervetuloa toteuttamaan kevään kohokohtaa!

Lisätiedot: Milla Aalto, milla.m.aalto[ät]utu.fi, O5O 5722 345

* Tietoa tilan esteettömyydestä saa SLL:ltä.

kevätpäivät2020

kuuluu seuraaviin kategorioihin: , ,