Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Kevätkokous ja pieni pöllöretki

Kevätkokous ja pieni pöllöretki

Tervetuloa Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin kevätkokoukseen! Kevätkokouksessa jäsenistö tutustuu raportteihin piirin viime vuoden toiminnasta ja hyväksyy ne. Kokouksen jälkeen lähdetään pienelle iltaretkelle Ruissaloon kuuntelemaan, olisivatko pöllöt huhuilutuulella.
Milloin 13.03.2020
alkaa 17:00 loppuu 22:00
Missä Turku (tarkempi paikka ilmoitetaan pian)
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

***

HUOM. Päivitys: Kokous pidetään etänä Jitsissä. Ota yhteyttä puheenjohtajaan (milla.m.aalto@utu.fi), niin saat linkin kokoukseen

Retki on epäsuotuisan sään vuoksi peruttu.

***

Retki alkaa Ruissalossa kasvitieteellisen puutarhan parkkipaikalta (Ruissalon puistotie 215, Turku) klo 19. Paikalle pääsee Fölin bussilinjalla 8, joka lähtee Puutorin pysäkiltä PT1 klo 18:30. Bussilla pääsee myös takaisin samaan paikkaan retken päätteeksi.

Ruissalossa on hyvä mahdollisuus kuulla muun muassa lehtopöllöjen huhuilua. Lisäksi retkellä voidaan havaita muitakin kevään merkkejä. Retkellä ollaan muutama tunti iltahämärässä ja pimeällä. Mukaan kannattaa ottaa otsalamppu tai muu valaisin sekä lämpimät säänmukaiset vaatteet ja jalkineet. Jos omistat lintukiikarit, ota nekin toki mukaan. Evästaukokin voidaan pitää.

Iltaretki on osallistumismaksuton ja avoin kaikille kiinnostuneille. Se on suunnattu nuorille, noin 15-29-vuotiaille. Mukaan ei tarvitse ilmoittautua ennakkoon.

Retkellä on säävaraus. Ruissaloon ei lähdetä, mikäli sää on epäsuotuisa pöllöhavaintojen kannalta. Jos tuulee yli 5 m/s ja/tai pakkasta on enemmän kuin -5 astetta, retki todennäköisesti perutaan. Epäselvissä tilanteissa voit ottaa yhteyttä piirin puheenjohtajaan:

Milla Aalto, milla.m.aalto[ät]utu.fi, 050 5722 345 (illan aikana tekstiviesti)

Esityslista

Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri ry:n kevätkokous
13.3.2020

1. Kokouksen avaaminen

Piirin puheenjohtaja avaa kokous klo 17:15.

2. Läsnäolijoiden toteaminen ja kokouksen järjestäytyminen

Todetaan läsnäolevat piirin jäsenet äänioikeutetuiksi ja kaikki läsnäolijat puheoikeutetuiksi. Valitaan kokouksen puheenjohtajaksi piirin puheenjohtaja ja sihteeriksi piirin sihteeri. Valitaan kokouksen puheenjohtajaksi kohdan 7 ajaksi henkilö, joka ei ollut piirin hallituksessa viime toimikaudella. Valitaan kaksi läsnäolijaa pöytäkirjantarkastajiksi ja ääntenlaskijoiksi.

3. Kokouksen laillisuuden ja päätösvaltaisuuden toteaminen

Todetaan kokous päätösvaltaiseksi ja laillisesti koolle kutsutuksi.

4. Kokouksen työjärjestyksen hyväksyminen

Hyväskytään esityslista kokouksen työjärjestykseksi.

5. Ilmoitusasiat

Esitetään ilmoitusluontoiset asiat.

6. Toimintakertomuksen, tilinpäätöksen ja toiminnantarkastajan lausunnon esitteleminen

Puheenjohtaja esittelee toimintakertomuksen ja tilinpäätöksen viime toimikaudelta. Toiminnantarkastaja lukee lausuntonsa.

7. Tilinpäätöksen ja toimintakertomuksen vahvistaminen ja vastuuvapauden myöntäminen

Hyväksytään tilinpäätös ja toimintakertomus. Myönnetään vastuuvapaus viime toimikauden hallitukselle sekä muille tili- ja vastuuvelvollisille.

8. Muut esille tulevat asiat

Keskustellaan muista esille tulevista asioista.

9. Kokouksen päättäminen

Puheenjohtaja päättää kokouksen.