Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Vaspin kevätkokous

Vaspin kevätkokous

Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin sääntömääräinen kevätkokous pidetään perjantaina 6.4. Turun luonnonsuojelukeskuksella klo 16:00 alkaen. Kokouksen jälkeen toiminnanjohtaja Salla Tuomivaara kertoo Luonto-Liiton ja myös laajemmin ympäristövaikuttamisen ajankohtaisia kuulumisia.
Milloin 06.04.2018
alkaa 16:00 loppuu 19:00
Missä Luonnonsuojelukeskus, Martinkatu 5, Turku
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Kevätkokous avataan klo 16:15, ja se kestää maksimissaan tunnin.

Heti kokouksen päätyttyä alkaa Salla Tuomivaaran puheenvuoro Luonto-Liiton ja ympäristöliikkeen ajankohtaisista kuulumisista, minkä jälkeen keskustellaan piirin toiminnasta ja jäsenistön innostamisesta mukaan.

Kokouksessa on tarjolla kahvia, teetä ja pientä purtavaa. Ilmoitathan erityisruokavalioistasi viimeistään keskiviikkona 4.4. klo 17 muonitusvastaavallemme, jotta ne voidaan huomioida: ikriip[ät]utu.fi

Kokouksen jälkeen on luvassa pöllöretki Ruissalossa, joten retkikamppeet mukaan! Lisätiedot retkestä: www.luontoliitto.fi/vasp/tapahtumat/polloretki2018

Ilta on avoin kaikille piirin toiminnasta kiinnostuneille, mutta erityisesti jäsenistöä toivotaan paikalle kokoukseen. Retki on suunnattu nuorille (noin alle 30-vuotiaille). Tervetuloa!

Kysyttävää? Meilaa puheenjohtajalle: vasp[ät]luontoliitto.fi

Esityslista
Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri ry:n kevätkokous

Aika: 6.4.2018 klo 16:15
Paikka: Luonnonsuojelukeskus, Martinkatu 5, Turku

1. Kokouksen avaaminen

Piirin puheenjohtaja avaa kokouksen klo 16:15.

2. Läsnäolijoiden toteaminen ja kokouksen järjestäytyminen

Todetaan läsnäolijat. Valitaan kokouksen puheenjohtajaksi piirin puheenjohtaja ja sihteeriksi piirin sihteeri. Valitaan kokouksen puheenjohtajaksi kohdan 7 ajaksi piirin jäsen, joka ei ollut hallituksen jäsen edellisellä toimikaudella. Valitaan kaksi länsäolevaa piirin jäsentä pöytäkirjantarkastajiksi ja ääntenlaskijoiksi.

3. Kokouksen laillisuuden ja päätösvaltaisuuden toteaminen

Todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus.

4. Kokouksen työjärjestyksen hyväksyminen

Hyväksytään esityslista kokouksen työjärjestykseksi.

5. Ilmoitusasiat

Esitetään ilmoitusluonteisia asioita.

6. Toimintakertomuksen, tilinpäätöksen ja toiminnantarkastajan lausunnon esitteleminen

Käydään läpi edellisen toimikauden tilinpäätös ja toimintakertomus. Toiminnantarkastaja lukee lausuntonsa.

7. Tilinpäätöksen ja toimintakertomuksen vahvistaminen ja vastuuvapauden myöntäminen

Päätetään toimikauden 2017 tilinpäätöksen ja toimintakertomuksen hyväksymisestä sekä vastuuvapauden myöntämisestä hallitukselle sekä muille tili- ja vastuuvelvollisille.

8. Piirin sääntöjen muuttaminen

Käsitellään esitys piirin sääntöjen muuttamisesta niin, että kokosukutsut voidaan jatkossa lähettää sähköisesti.

9. Muut esille tulevat asiat

Keskustellaan muista esille tulevista asioista.

10. Kokouksen päättäminen

Puheenjohtaja päättää kokouksen.