Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Kevätkauden tapahtumien suunnitteluilta

Kevätkauden tapahtumien suunnitteluilta

Tervetuloa mukaan suunnittelemaan Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin tämän kevään toimintaa! Konkretisoimme ideoita, asettelemme tapahtumia kalenteriin ja sovimme käytännöistä. Luvassa on myös yleistä hengailua ja jutustelua sekä tietenkin herkkuja. Paikalle voi tulla heittelemään ajatuksia, vapaaehtoistumaan tapahtumien järjestelyyn tai ihan vain kuuntelemaan.
Milloin 01.03.2019
alkaa 17:00 loppuu 21:00
Missä Luonnonsuojelukeskus, Martinkatu 5, Turku
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Ilta on suunnattu erityisesti nuorille, noin alle 30-vuotiaille. Se on avoin kaikille järjestön toiminnasta kiinnostuneille, eikä ennakkoilmoittautumista tarvita. Mahdollisista erityisruokavalioista kannattaa kuitenkin ilmoittaa ennakkoon. Lähtökohtaisesti tarjoilut ovat vegaanisia.

Tilaisuuteen voi saapua milloin tahansa illan aikana ja hypätä suoraan mukaan. Kärryille pääsee, vaikkei ehtisi paikalle heti viideksi. Suunnittelussa ei edetä minkään valmiin asialistan mukaisesti, ja osan ajasta voimme myös työskennellä pienemmissä ryhmissä.

Tapahtumapaikkana toimii Turun luonnonsuojelukeskus eli Suomen luonnonsuojeluliiton toimisto Turussa osoitteessa Martinkatu 5. Luonto-Liitto on Suomen luonnonsuojeluliiton valtakunnallinen nuorisojärjestö, jonka toiminta on pitkälti nuorten suunnittelemaa ja toteuttamaa. Luonto-Liiton kohderyhmään lukeutuvat myös lapset ja lapsiperheet.

Olemme avoimia kaikenlaisille luonnonharrastukseen, ympäristökasvatukseen ja ympäristönsuojeluun liittyville toiminta-ajatuksille. Toivotamme niin uudet kuin vanhatkin vapaaehtoiset lämpimästi tervetulleiksi! Jokaisen panos on tärkeä - oli se sitten ideoiden esittämistä, retkien vetämistä, tilaisuuksien järjestämistä tai tiedotteiden levittämistä.

Lisätiedot ja erityisruokavalioilmoitukset: Milla Aalto, milla.m.aalto[ät]utu.fi, O5O 572 2345

kuuluu seuraaviin kategorioihin: