Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Jouluaskarepaja

Jouluaskarepaja

Tervetuloa mukaan askartelemaan joulukortteja ja valamaan kynttilöitä kierrätysmateriaaleista!
Milloin 30.11.2015
alkaa 16:00 loppuu 20:00
Missä Koroisten kahvila, Koroistentie 2, Turku
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Järjestämme paikalle materiaaleja, ohjeita ja välineitä ihanien kierrätysjoulukorttien ja -kynttilöiden tekemiseen, mutta omia vanhoja kynttilänpätkiä, lasipurkkeja ynnä muita valamismuoteiksi sopivia astioita ja etenkin askartelusaksia voi tuoda mukanaan täydennykeksi. Askartelut voi tehdä ohjauksen mukaan tai omatoimisesti.

Luvassa hauska ja tunnelmallinen illanvietto hyvässä seurassa. Tarjolla piparkakkuja ja lämmintä glögiä osanottajille. Tapahtumapaikkana toimii idyllinen Koroisten kahvila

Ilmoittaudu mukaan sähköpostitse tai Facebook-tapahtumassa, jotta osaamme varata sopivasti materiaaleja ja tarjoiluja. Tilaisuus on avoin ja pääsymaksuton, mutta halutessasi voit tukea toimintaamme maksamalla vapaaehtoisen osallistumismaksun paikan päällä käteisellä lahjoituspurkkiin.

Tapahtuma on osa Luonto-Liiton valtakunnallista Kestävä joulu -kampanjatoimintaa. Toteutamme marras-joulukuun aikana lukuisia muitakin kampanjaan kuuluvia tapahtumia, joista voi lukea lisää blogistamme ja kampanjan sivuilta.

Lisätiedot ja ilmoittautumiset: vasp [ät] luontoliitto [piste] fi

(Sähköpostiosoitetta kirjoittaessasi korvaa [ät] ja [piste] oikealla @-merkillä ja pisteellä.)