Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Jouluaskarepaja & pikkujoulut

Jouluaskarepaja & pikkujoulut

Tervetuloa Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin jouluaskarepajaan tekemään kortteja, koristeita ja kynttilöitä kierrätysmateriaaleista! Askarteluohjelmaa on klo 18-22, minkä jälkeen ilta jatkuu pikkujouluisissa tunnelmissa klo 22-00. Luvassa hauska ja tunnelmallinen illanvietto hyvässä seurassa. Tarjolla tietysti myös jouluisia herkkuja.
Milloin 15.12.2018 18:00 loppuu
16.12.2018 00:00
Missä Koroisten kahvila, Koroistentie 2, Turku
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Järjestämme paikalle materiaaleja, ohjeita ja välineitä ihanien kierrätysjoulukorttien, -koristeiden ja -kynttilöiden tekoon, mutta omia vanhoja kynttilänpätkiä, lasipurkkeja ynnä muita valamismuoteiksi sopivia astioita ja etenkin askartelusaksia kannattaa tuoda mukanaan täydennykeksi.

Tapahtumapaikkana toimii idyllinen Koroisten kahvila. Tilaisuus on avoin ja pääsymaksuton, mutta halutessasi voit tukea toimintaamme maksamalla vapaaehtoisen osallistumismaksun paikan päällä käteisellä. Tapahtuma on suunnattu nuorille (noin alle 29-vuotiaille).

Ilmoittaudu mukaan sähköpostitse tai Facebook- tapahtumassa (merkitsemällä itsesi osallistujaksi), jotta osaamme varata sopivasti materiaaleja ja tarjoiluja.

Lisätiedot ja ilmoittautumiset 12.12. mennessä: vasp[ät]luontoliitto[piste]fi

Sähköpostiosoitetta kirjoittaessasi korvaa [ät] ja [piste] oikealla @-merkillä ja pisteellä.

kuuluu seuraaviin kategorioihin: ,