Sijainti: Pääsivu / Tulevat tapahtumat / Ilmastovaikuttajien virkistysilta

Ilmastovaikuttajien virkistysilta

Tervetuloa Turun seudun ilmastovaikuttajien virkistysiltaan 16.12. klo 18 luonnonsuojelukeskukselle!
Milloin 16.12.2021
alkaa 18:00 loppuu 21:00
Missä Turun luonnonsuojelukeskus, Martinkatu 5, Turku
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Mitä: Olemista ilmastovaikuttajien kesken, ruokaa, saavutusten ja onnistumisten fiilistelyä.

Missä: Turun luonnonsuojelukeskuksella osoitteessa Martinkatu 5.

Milloin: Torstaina 16.12. klo 18-21 tai niin myöhään kuin haluamme.

Kenelle: Kaikille ilmastoaktivismiin tavalla tai toisella osallistuneille.

Miksi: Koska ansaitsemme kiitoksen. Olemme tehneet paljon vaikuttavaa työtä sekä yhdessä että erikseen, mutta emme ole ehtineet viettää aikaa ihan vain olemisen merkeissä keskenämme ja fiilistellä saavutuksiamme.

Ilmoittautuminen: Laita viestiä Milla Aallolle Telegramissa tai Discordissa tai sähköpostitse milla.m.aalto [ät] utu.fi viimeistään 14.12. Kerro mahdollinen erityisruokavaliosi.

Tapahtuman järjestäjä: Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri järjestää tapahtuman niin järjestöissä ja kansalaisliikkeissä kuin niiden ulkopuolellakin toimiville ilmastovaikuttajille.

Koronaturvallisuus: Epidemiatilanteen muuttuessa taas huonompaan suuntaan meidän on oltava hyvin tarkkoja turvallisuudesta. Toivomme, että voimme kuitenkin järjestää tapahtuman livenä. Älä tule paikalle, jos sinulla on tartunta, altistus tai hengitystieinfektion oireita tai jos olet ollut tekemisissä jonkun oireisen kanssa. Noudata hyvää käsihygieniaa. Ruokaillessa tai muuten ilman maskia ollessa pidä turvaväli. Noudata tapahtuman järjestäjien ohjeita. Ilmoittaudu ennakkoon.

Esteettömyys: Tapahtumapaikan sisäänkäynnissä on kaksi matalaa kynnystä ja pienehkö tuulikaappi. Tilassa on yksi tavallinen wc. Saat apua ja voit keskustella esteettömyyteen liittyvistä asioista ottamalla yhteyttä Aaltoon.

Yhdenvertaisuus: Tämä on syrjinnästä vapaa alue. Noudatamme turvallisemman tilan periaatteita ja toimintaamme ohjaa tasa-arvo- ja yhdenvertaisuussuunnitelma. Lue lisää: www.luontoliitto.fi/vasp/yhdenvertaisuus

Lisätiedot: milla.m.aalto [ät] utu.fi

kuuluu seuraaviin kategorioihin: