Sijainti: Pääsivu / Tulevat tapahtumat / Ilmastoseikkailu Pienellä rengastiellä

Ilmastoseikkailu Pienellä rengastiellä

Ilmastoseikkailu järjestää kesäkuussa retken Turun saariston pienelle rengastielle 18.-21.7. Tule mukaan tälle unohtumattomalle seikkailulle!
Milloin 18.07.2022 00:00 loppuu
21.07.2022 00:00
Missä Saariston pieni rengastie
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Mitä: Pyöräilyä, saaristosta nauttimista, tutustumista ja kestävyysaiheisia työpajoja

Milloin: 18.-21.7. (lähtö maanantai-aamuna Turusta ja paluu Turkuun torstai-iltapäivänä)

Hinta: 100 € Luonto-Liiton jäseniltä, 140 € muilta

Ohjelma

Tule mukaan heinäkuussa polkemaan upean Turun saariston Pieni rengastie (n. 120 km). Pyöräilyn lisäksi ohjelmassa workshoppeja kestävistä elämäntavoista, saunomista, uimista, villiyrttien keräämistä ja kanssaseikkailijoihin tutustumista.

Reissun aikana poljetaan neljänä päivänä (n. 30 km/pvä) ja yövytään kolmena yönä tunnelmallisissa majapaikoissa Pähkinäisissä, Seilissä ja Paraisilla. Reissu starttaa maanantaina 18.7. aamulla Turusta, ja palaamme lähtöpaikkaan torstaina 21.7. iltapäivällä.

Tulemme olemaan 12 henkilön porukka. Kaikki yli 15 vuotiaat ovat tervetulleita (alaikäiset huoltajan suostumuksella), mukaan voi tulla yksin tai kaverin kanssa (reissun aikana kyllä tutustutaan!). Aikaisempaa pyöräreissukokemusta ei tarvitse olla, mutta on hyvä olla kohtuullinen peruskunto.

Hinta

Matkan hinta on 100 € Luonto-Liiton jäseniltä ja 140 € muilta, ja se maksetaan ilmoittautumisen jälkeen Luonto-Liiton tilille (lähetämme ilmoittautuneille siitä ohjeet). Hintaan sisältyy majoitus (3 yötä super kivoisa kohteissa), aamiaiset ja päivälliset sekä maksulliset lautat matkan varrelta. Huomioi, että hintaan ei siis sisälly esim. lounaat, pyöräilyvarusteet tai Turkuun saapumiseen liittyvät kustannukset.

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen aukeaa 18.6. klo 12.00. Täytämme paikat ilmoittautumisjärjestyksessä, mutta osallistujamäärän tultua täyteen otamme ihmisiä vielä varasijalle, josta sitten otamme mukaan mikäli tulee peruutuksia. Lähetämme kaikille ilmoittautuneille vahvistusmeilin maksuohjeineen, sekä myöhemmin retken tarkemman ohjelman.

Ilmoittaudu tämän Google Forms -lomakkeenkautta: https://forms.gle/U67S3jXceoKtUbaW8

VINKKI: Ennen kuin ilmoittaudut, voit liittyä Luonto-Liiton jäseneksi (29 €/vuosi) tästä linkistä: www.luontoliitto.fi/liity. Säästät samalla osallistumismaksussa ja saat Luonto-Liiton jäsenedut!

Muuta

Luonto-Liiton retkillä ja leireillä osallistujat on vakuutettu, mutta suosittelemme hankkimaan myös oma tapaturma/matkustusvakuutuksen.

Meidät löytää Facebookista nimellä Ilmastoseikkailu ja Instagramista @ilmastoseikkailu. Käy kurkkamassa millaisia tapahtumia ollaan aiemmin järjestetty!

Facebookissa on myös tapahtumalle oma sivu, jonne päivitämme ajankohtaisia asioita ja lisätietoja reissusta.

kuuluu seuraaviin kategorioihin: ,