Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Ilmastoilta

Ilmastoilta

Moni opiskelija jalkautui ennen eduskuntavaaleja ja pyrki vaikuttamaan Suomen harjoittamaan ilmastopolitiikkaan. Maailma ei kuitenkaan ole ihan vielä valmis. Hallitustenvälinen luontopaneeli IPBES julkaisi 4.5. historian kattavimman arvion maapallon luonnon tilasta. Global Assessment-raportin mukaan maailman biodiversiteetin väheneminen on nyt ennennäkemättömän nopeaa. Mitä voisimme seuraavaksi tehdä? Miten säilytämme elinkelpoisen planeetan myös tuleville sukupolville?
Milloin 27.05.2019
alkaa 18:00 loppuu 20:00
Missä Kampuskappeli, Turun yliopisto, Rehtorinpellonkatu 4C, Turku
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Uutta toimintaa varten TYY:n Kehitysyhteistyösiipi ja Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri järjestävät Turussa jo kolmannen ilmastoillan. Aika on maanantai 27.5. klo 18, paikka Turun yliopiston kampuskappeli (Rehtorinpellonkatu 4C).

Voimme yhdessä purkaa kevään aikana harjoitettua ilmastotoimintaa sekä suunnata katseemme tulevaisuuteen. Tule keskustelemaan kanssamme uusista toimintamahdollisuuksista ja myös omat toimintaehdotukset ovat erittäin tervetulleita.

Ilmastoilta on ilmainen ja kaikille avoin tapahtuma. Luvassa kahvia, teetä ja pientä naposteltavaa. Tervetuloa!

***

Climate-related theme night at Kampuskappeli. Information and discussion about Finland's climate policy and possible ways to influence on it. The event is free of charge and open for everyone. Welcome! Note that the event will be in Finnish. Kampuskappeli is located in Rehtorinpellonkatu 4 C, 20500 Turku.

***

Facebook event: www.facebook.com/events/2358984484339226