Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat

Tapahtumat

Täältä näet ajantasaiset tapahtumatiedot Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin toiminnasta. Osallistuminen on pääosin maksutonta eikä edellytä piirin jäsenyyttä, ja mukaan voi lähteä ilmoittautumattakin, mikäli sitä ei ole erikseen pyydetty. Tapahtumat ovat pääasiassa lapsille, nuorille (alle 29-vuotiaille) tai lapsiperheille suunnattuja. Lisätietoja kustakin tapahtumasta kannattaa tiedustella ensisijaisesti tapahtumatietojen yhteydessä ilmoitetulta henkilöltä. Tervetuloa tutustumaan tarjontaamme ja osallistumaan toimintaan!

Lasten luontokerho

(23.08.2017 00:00 - 13.12.2017 00:00 ) Luontotarha Lumikko, Friisilän verstaat, Hulvelankatu 35, Raisio,

Raisiossa alkaa alakouluikäisille lapsille suunnattu luontokerho. Ensimmäinen kokoontuminen on keskiviikkona 23.8 klo 17.30–19.00 Luontotarha Lumikon tiloissa Friisilän verstailla. Kerhossa havainnoidaan ja tutkitaan luontoa, leikitään, askarrellaan ja tehdään pieniä retkiä.

Lasten luontokerho - Lue lisää...

Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri mukana Study in Turku -messuilla

31.08.2017 klo 10:0016:00 ICT City, Joukahaisenkatu 3, Turku,

Lähde mukaan edustamaan Luonto-Liittoa Study in Turku -messuille! Syksyllä Turkuun saapuville uusille korkeakouluopiskelijoille suunnatut messut järjestetään 31. elokuuta ICT-Cityssä klo 10-16.

Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri mukana Study in Turku -messuilla - Lue lisää...

Uusien ilta

01.09.2017 klo 17:0020:00 Turku-sali, Ylioppilastalo A, Rehtorinpellonkatu 4A, Turku,

Tervetuloa tutustumaan Luonto-Liiton toimintaan ja ideoimaan uusia tapahtumia!

Uusien ilta - Lue lisää...

Vaelluskurssi: Lapin-vaellus

(03.09.2017 16:00 - 11.09.2017 09:00 ) Kevon luonnonpuisto, Utsjoki,

Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri järjestää kesällä 2017 vasta-alkajan vaelluskurssin. Kurssilla perehdytään useamman vuorokauden kestävällä vaelluksella tarvittaviin varusteisiin ja taitoihin. Kokonaisuus huipentuu viikon mittaiseen ruskavaellukseen Kevon luonnonpuistossa syyskuun alussa. Vaelluksella päästään kokeilemaan kurssilla opittuja taitoja tositoimissa Pohjois-Lapin erämaaolosuhteissa. HUOM. Ilmoittautumisaikaa on jatkettu 17.8. asti.

Vaelluskurssi: Lapin-vaellus - Lue lisää...

Varsinais-Suomen piirin syyskokous + Turun susiryhmän retkityöpaja

22.09.2017 klo 18:0020:00 Luonnonsuojelukeskus, Martinkatu 5, Turku,

Tervetuloa syyskokoukseen Turun luonnonsuojelukeskukselle! Tässä kokouksessa päätetään tulevan vuoden toiminnasta: vahvistetaan toimintasuunnitelma ja talousarvio sekä valitaan uudet jäsenet piirin hallitukseen. Nyt on siis mitä oivallisin hetki hypätä kyytiin. Kokouksen jälkeen noin klo 19 eteenpäin pidetään Turun susiryhmän retkensuunnittelutyöpaja, johon ovat tervetulleita kaikki suurpetotoiminnasta ja retkeilystä kiinnostuneet.

Varsinais-Suomen piirin syyskokous + Turun susiryhmän retkityöpaja - Lue lisää...

Vaatteidenvaihtotori

08.11.2017 klo 16:0019:00 Turku-sali, Ylioppilastalo A, Rehtorinpellonkatu 4 A, 20500 Turku,

Tuo vanhat vaatteesi vaihtoon tai tule vain tekemään löytöjä! Tällä kirppiksellä ei raha liiku, vain vaatteet vaihtavat omistajaa. Paikalle ei tarvitse jäädä päivystämään – me huolehdimme ylijääneet vaatteet eteenpäin. Mukana yhteistyössä myös Lounais-Suomen Allergia- ja Astmayhdistys, joka pitää omaa osastoa allergikoille ja tuoksuyliherkille.

Vaatteidenvaihtotori - Lue lisää...