Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat

Tapahtumat

Täältä näet ajantasaiset tapahtumatiedot Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin toiminnasta. Osallistuminen on pääosin maksutonta eikä edellytä piirin jäsenyyttä, ja mukaan voi lähteä ilmoittautumattakin, mikäli sitä ei ole erikseen pyydetty. Tapahtumat ovat pääasiassa lapsille, nuorille (alle 29-vuotiaille) tai lapsiperheille suunnattuja. Lisätietoja kustakin tapahtumasta kannattaa tiedustella ensisijaisesti tapahtumatietojen yhteydessä ilmoitetulta henkilöltä. Tervetuloa tutustumaan tarjontaamme ja osallistumaan toimintaan!

Lasten luontokerho

(23.08.2017 00:00 - 13.12.2017 00:00 ) Luontotarha Lumikko, Friisilän verstaat, Hulvelankatu 35, Raisio,

Raisiossa alkaa alakouluikäisille lapsille suunnattu luontokerho. Ensimmäinen kokoontuminen on keskiviikkona 23.8 klo 17.30–19.00 Luontotarha Lumikon tiloissa Friisilän verstailla. Kerhossa havainnoidaan ja tutkitaan luontoa, leikitään, askarrellaan ja tehdään pieniä retkiä.

Lasten luontokerho - Lue lisää...

Varsinais-Suomen piirin syyskokous + Turun susiryhmän retkityöpaja

22.09.2017 klo 18:0020:00 Luonnonsuojelukeskus, Martinkatu 5, Turku,

Tervetuloa syyskokoukseen Turun luonnonsuojelukeskukselle! Tässä kokouksessa päätetään tulevan vuoden toiminnasta: vahvistetaan toimintasuunnitelma ja talousarvio sekä valitaan uudet jäsenet piirin hallitukseen. Nyt on siis mitä oivallisin hetki hypätä kyytiin. Kokouksen jälkeen noin klo 19 eteenpäin pidetään Turun susiryhmän retkensuunnittelutyöpaja, johon ovat tervetulleita kaikki suurpetotoiminnasta ja retkeilystä kiinnostuneet.

Varsinais-Suomen piirin syyskokous + Turun susiryhmän retkityöpaja - Lue lisää...

Perheretki Kaarinan Auranlaakson metsäopetuspolulle

24.09.2017 klo 14:3017:30 Vanha Littoistentie 297, Kaarina,

Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri järjestää lapsiperheille suunnatun luontoseikkailutapahtuman Auranlaakson metsäopetuspolulla. Ilmoittaudu mukaan seikkailuun 21.9. mennessä!

Perheretki Kaarinan Auranlaakson metsäopetuspolulle - Lue lisää...

Sieniretki ja -kokkausilta

20.10.2017 klo 15:3020:00 Nunnan kerhotalo, Littoistentie 407, Kaarina,

Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin sieniretkellä ja -kokkailuillassa tutustutaan myöhäissyksyn ruokasieniin ja tehdään yhdessä herkullista kasvisruokaa retken saaliista. Ilmoittaudu mukaan viimeistään 15.9.

Sieniretki ja -kokkausilta - Lue lisää...

Vaatteidenvaihtotori

08.11.2017 klo 15:0019:00 Turku-sali, Ylioppilastalo A, Rehtorinpellonkatu 4 A, 20500 Turku,

Tuo vanhat vaatteesi vaihtoon tai tule vain tekemään löytöjä! Tällä kirppiksellä ei raha liiku, vain vaatteet vaihtavat omistajaa. Paikalle ei tarvitse jäädä päivystämään – me huolehdimme ylijääneet vaatteet eteenpäin. Mukana yhteistyössä myös Lounais-Suomen Allergia- ja Astmayhdistys, joka pitää omaa osastoa allergikoille ja tuoksuyliherkille.

Vaatteidenvaihtotori - Lue lisää...