Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat

Tapahtumat

Täältä näet ajantasaiset tapahtumatiedot Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin toiminnasta. Osallistuminen on pääosin maksutonta eikä edellytä piirin jäsenyyttä, ja mukaan voi lähteä ilmoittautumattakin, mikäli sitä ei ole erikseen pyydetty. Tapahtumat ovat pääasiassa lapsille, nuorille (alle 29-vuotiaille) tai lapsiperheille suunnattuja. Lisätietoja kustakin tapahtumasta kannattaa tiedustella ensisijaisesti tapahtumatietojen yhteydessä ilmoitetulta henkilöltä. Tervetuloa tutustumaan tarjontaamme ja osallistumaan toimintaan!

Kuukausikokous Turussa

27.08.2019 klo 17:0020:00 Turku (tarkempi paikka päivitetään myöhemmin),

Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin hallitus ja aktiivit kokoustavat jälleen. Virallinen kokous kestää kaksi tuntia, ja sen jälkeen jatketaan iltaa kokouspaikalla hengaillen ja vapaamuotoisesti keskustellen. Kokoukseen ja etenkin sen jatkoille ovat tervetulleita kaikki piirin toiminnasta kiinnostuneet!

Kuukausikokous Turussa - Lue lisää...

Lähimetsäkahvila Kuninkojan metsässä

31.08.2019 00:00 Kuninkojan metsä, Turku,

Luonto-Liiton metsäkahvila tarjoilee herkkuja sekä kaffetta ja teetä pikkurahalla Turussa Kuninkojan metsässä ulkoileville Suomen luonnon päivänä lauantaina 31. elokuuta!

Lähimetsäkahvila Kuninkojan metsässä - Lue lisää...

Ilmastoryhmän tapaaminen

13.09.2019 klo 18:0021:00 Turku-sali, Rehtorinpellonkatu 4 (2.krs), Turku,

Turun ilmastoryhmä toivottaa kaikki ilmastovaikuttamisesta kiinnostuneet nuoret ja opiskelijat tervetulleiksi suunnittelemaan ja valmistelemaan suurta polkupyöräilytempausta syksylle.

Ilmastoryhmän tapaaminen - Lue lisää...

Syyskokous Turussa

18.09.2019 klo 17:0019:00 Turku (tarkempi paikka päivitetään myöhemmin),

Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin syyskokous pidetään keskiviikkona 18.9. klo 17 alkaen Turussa. Kokous on avoin kaikille piirin toiminnasta kiinnostuneille. Esityslistalla on uuden hallituksen ja luottamushenkilöiden valitseminen ensi vuodeksi. Tarkempi paikka ja illan ohjelma päivitetään myöhemmin.

Syyskokous Turussa - Lue lisää...

Luonto-Liiton kevätpäivät 2020

(17.04.2020 00:00 - 19.04.2020 00:00 ) Tippsund, Taivassalo,

Varsinais-Suomen piirillä on ilo järjestää Luonto-Liiton valtakunnalliset kevätpäivät huhtikuussa 2020 Taivassalossa Tippsundin leirialueella. Tapahtuman ohjelma julkaistaan ja ilmoittautuminen avataan vuoden alussa. Seuraa tiedotusta!

Luonto-Liiton kevätpäivät 2020 - Lue lisää...