Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat

Tapahtumat

Täältä näet ajantasaiset tapahtumatiedot Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin toiminnasta. Osallistuminen on pääosin maksutonta eikä edellytä piirin jäsenyyttä, ja mukaan voi lähteä ilmoittautumattakin, mikäli sitä ei ole erikseen pyydetty. Tapahtumat ovat pääasiassa lapsille, nuorille (alle 29-vuotiaille) tai lapsiperheille suunnattuja. Lisätietoja kustakin tapahtumasta kannattaa tiedustella ensisijaisesti tapahtumatietojen yhteydessä ilmoitetulta henkilöltä. Tervetuloa tutustumaan tarjontaamme ja osallistumaan toimintaan!

Lasten luontokerho Raisiossa keskiviikkoisin

(28.02.2018 00:00 - 30.05.2018 00:00 ) Friisilän verstaat, Hulvelankatu 35, Raisio,

Alakouluikäisille lapsille suunnattu luontokerho kokoontuu Raisiossa Luontotarha Lumikon tiloissa Friisilän verstailla. Ensimmäinen kerhokerta on keskiviikkona 28.2.2018 klo 17:30–19:00. Kevätkaudella kerho kokoontuu 14 kertaa.

Lasten luontokerho Raisiossa keskiviikkoisin - Lue lisää...

Iltakävely Ruissalossa

26.04.2018 klo 17:3020:00 Ruissalo, Turku,

Lähdetään iltakävelylle Ruissaloon havainnoimaan kevään merkkejä ja tarkkailemaan lintuja! Luvassa myös keskustelua Luonto-Liiton toimintaan liittyvistä jutuista. Tervetuloa!

Iltakävely Ruissalossa - Lue lisää...