Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat

Tapahtumat

Täältä näet ajantasaiset tapahtumatiedot Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin toiminnasta. Osallistuminen on pääosin maksutonta eikä edellytä piirin jäsenyyttä, ja mukaan voi lähteä ilmoittautumattakin, mikäli sitä ei ole erikseen pyydetty. Tapahtumat ovat pääasiassa lapsille, nuorille (alle 29-vuotiaille) tai lapsiperheille suunnattuja. Lisätietoja kustakin tapahtumasta kannattaa tiedustella ensisijaisesti tapahtumatietojen yhteydessä ilmoitetulta henkilöltä. Tervetuloa tutustumaan tarjontaamme ja osallistumaan toimintaan!

Luontokerho Raisiossa keskiviikkoisin

24.08.2016 klo 17:3018:00 Friisilän verstaat, Hulvelankatu 35, Raisio,

Kerhon ensimmäinen kokoontuminen on 24.8. klo 17.30–19.00 Luontotarha Lumikon tiloissa Friisilän verstailla. Syyslukukaudella kerho kokoontuu yhteensä 17 kertaa.

Luontokerho Raisiossa keskiviikkoisin - Lue lisää...

Luontokerho Littoisissa tiistaisin

06.09.2016 klo 14:3016:00 Littoisten Monitoimitalo, Turku,

Littoisissa aloittaa toimintansa Luonto-Liiton luontokerho 1.-3.-luokkalaisille lapsille. Kerho kokoontuu tiistaisin klo 14:30-16:00.

Luontokerho Littoisissa tiistaisin - Lue lisää...

Luontokerho Martissa torstaisin

08.09.2016 klo 17:0018:30 Luonnonsuojelukeskus, Martinkatu 5, Turku,

Kerho kokoontuu ensimmäisen kerran torstaina 8.9.2016 klo 17:00-18:30 Turun Luonnonsuojelukeskuksella (Martinkatu 5) ja siitä eteenpäin joka torstai samaan aikaan. Tervetuloa mukaan kaikki luonnosta kiinnostuneet alakouluikäiset!

Luontokerho Martissa torstaisin - Lue lisää...

Vaspin 40-vuotisjuhlat

10.12.2016 klo 17:0021:00 Tuorlan rantasauna, Kaarina,

Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri täyttää 40 vuotta 10.12.2016. Kaikki piirin jäsenet ovat tervetulleita mukaan viettämään merkkipäivää. Ilmoittautumiset 3.12. mennessä!

Vaspin 40-vuotisjuhlat - Lue lisää...

Vaspin uuden hallituksen järjestäytymiskokous

15.12.2016 klo 17:0019:00 Café Art, Läntinen Rantakatu 5, Turku,

Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin ensi vuoden hallitus ja muu aktiiviporukka kokoontuvat ensimmäistä kertaa. Asialistalla hallituksen järjestäytyminen ja keskustelu alkuvuoden aktiviteeteista. Kaikki piirin toiminnasta kiinnostuneet ovat tervetulleita mukaan!

Vaspin uuden hallituksen järjestäytymiskokous - Lue lisää...