Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat

Tapahtumat

Täältä näet ajantasaiset tapahtumatiedot Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin toiminnasta. Osallistuminen on pääosin maksutonta eikä edellytä piirin jäsenyyttä, ja mukaan voi lähteä ilmoittautumattakin, mikäli sitä ei ole erikseen pyydetty. Tapahtumat ovat pääasiassa lapsille, nuorille (alle 29-vuotiaille) tai lapsiperheille suunnattuja. Lisätietoja kustakin tapahtumasta kannattaa tiedustella ensisijaisesti tapahtumatietojen yhteydessä ilmoitetulta henkilöltä. Tervetuloa tutustumaan tarjontaamme ja osallistumaan toimintaan!

Lasten luontokerho Turussa maanantaisin

(16.09.2019 00:00 - 09.12.2019 00:00 ) Luonnonsuojelukeskus, Martinkatu 5, Turku,

Tervetuloa luontokerhoon! Alakouluikäisille lapsille suunnattu luontokerho starttaa syyskuussa Turussa. Kerhossa havainnoidaan ja tutkitaan luontoa, leikitään, askarrellaan ja tehdään pieniä retkiä lähiluontoon.

Lasten luontokerho Turussa maanantaisin - Lue lisää...

Jouluaskartelu- ja hengailuilta Tuorlan saunamökillä

29.11.2019 klo 18:0023:00 Tuorlan rantasauna, Tuorlantie, Kaarina,

Marraskuun viimeisenä perjantaina Älä osta mitään -päivä herättelee pohtimaan kriittisesti kulutusvalintoja ja niiden vaikutusta ympäristöön. ÄOM-päivää vietetään vastaliikkeenä yltiöpäiselle kulutuskulttuurille, jota Black Friday lietsoo. Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri järjestää Kaarinassa Tuorlan saunamökillä hengailuillan, jossa vietetään aikaa luonnon rauhassa kulutuskuplan ulkopuolella ja ostamisen sijaan tehdään itse. Tervetuloa mukaan askartelemaan joulukortteja ja tekemään kynttilöitä kierrätysmateriaaleista, herkuttelemaan, saunomaan ja tunnelmoimaan iltanuotiolla!

Jouluaskartelu- ja hengailuilta Tuorlan saunamökillä - Lue lisää...

Metsäkahvila

07.12.2019 00:00 Varsinais-Suomi,

Suosittu metsäkahvila tulee taas! Seuraa tiedotusta.

Metsäkahvila - Lue lisää...

Luonto-Liiton kevätpäivät 2020

(17.04.2020 00:00 - 19.04.2020 00:00 ) Tippsund, Taivassalo,

Varsinais-Suomen piirillä on ilo järjestää Luonto-Liiton valtakunnalliset kevätpäivät huhtikuussa 2020 Taivassalossa Tippsundin leirialueella. Tapahtuman ohjelma julkaistaan ja ilmoittautuminen avataan vuoden alussa. Seuraa tiedotusta!

Luonto-Liiton kevätpäivät 2020 - Lue lisää...