Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat

Vaspin tapahtumakalenteri

Täältä näet ajantasaiset tapahtumatiedot Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin toiminnasta. Osallistuminen on pääosin maksutonta eikä edellytä piirin jäsenyyttä, ja mukaan voi lähteä ilmoittautumattakin, mikäli sitä ei ole erikseen pyydetty. Tapahtumat ovat pääasiassa lapsille, nuorille (alle 29-vuotiaille) tai lapsiperheille suunnattuja. Lisätietoja kustakin tapahtumasta kannattaa tiedustella ensisijaisesti tapahtumatietojen yhteydessä ilmoitetulta henkilöltä. Tervetuloa tutustumaan tarjontaamme ja ottamaan osaa toimintaan!

Luontokerho Raisiossa keskiviikkoisin

24.08.2016 klo 17:3018:00 Friisilän verstaat, Hulvelankatu 35, Raisio,

Kerhon ensimmäinen kokoontuminen on 24.8. klo 17.30–19.00 Luontotarha Lumikon tiloissa Friisilän verstailla. Syyslukukaudella kerho kokoontuu yhteensä 17 kertaa.

Luontokerho Raisiossa keskiviikkoisin - Lue lisää...

Luontokerho Littoisissa tiistaisin

06.09.2016 klo 14:3016:00 Littoisten Monitoimitalo, Turku,

Littoisissa aloittaa toimintansa Luonto-Liiton luontokerho 1.-3.-luokkalaisille lapsille. Kerho kokoontuu tiistaisin klo 14:30-16:00.

Luontokerho Littoisissa tiistaisin - Lue lisää...

Luontokerho Martissa torstaisin

08.09.2016 klo 17:0018:30 Luonnonsuojelukeskus, Martinkatu 5, Turku,

Kerho kokoontuu ensimmäisen kerran torstaina 8.9.2016 klo 17:00-18:30 Turun Luonnonsuojelukeskuksella (Martinkatu 5) ja siitä eteenpäin joka torstai samaan aikaan. Tervetuloa mukaan kaikki luonnosta kiinnostuneet alakouluikäiset!

Luontokerho Martissa torstaisin - Lue lisää...

Vaspin hallituksen kokous

07.10.2016 klo 17:0019:00 Cafe Art, Läntinen Rantakatu 5, Turku,

Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin hallitus ja aktiivit kokoontuvat jälleen keskustelemaan piirin toiminnasta. Kaikki kiinnostuneet ovat tervetulleita mukaan seuraamaan kokousta, eikä pelkkä paikalle saapuminen vielä velvoita mihinkään.

Vaspin hallituksen kokous - Lue lisää...

Kasviskokkaustapahtuma

13.10.2016 klo 17:0019:30 Martin kulttuuriolohuone, Itäinen Pitkäkatu 49, Turku,

Opi kokkaamaan kotimaista kasvisruokaa! Tämän vuoden kokkaustapahtuman teemana on suomalaisista raaka-aineista tehty vegaaniruoka.

Kasviskokkaustapahtuma - Lue lisää...

Varsinais-Suomen suurpetotoimintapäivä

15.10.2016 00:00 Luonnonsuojelukeskus, Martinkatu 5, Turku,

Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri ja Susiryhmä kutsuvat kaikki susista ja muista maamme suurpedoista kiinnostuneet nuoret Turkuun suurpetotoimintapäivään.

Varsinais-Suomen suurpetotoimintapäivä - Lue lisää...