Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat

Tapahtumat

Täältä näet ajantasaiset tapahtumatiedot Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin toiminnasta. Osallistuminen on pääosin maksutonta eikä edellytä piirin jäsenyyttä, ja mukaan voi lähteä ilmoittautumattakin, mikäli sitä ei ole erikseen pyydetty. Tapahtumat ovat pääasiassa lapsille, nuorille (alle 29-vuotiaille) tai lapsiperheille suunnattuja. Lisätietoja kustakin tapahtumasta kannattaa tiedustella ensisijaisesti tapahtumatietojen yhteydessä ilmoitetulta henkilöltä. Tervetuloa tutustumaan tarjontaamme ja osallistumaan toimintaan!

Keskitalven kauneus -valokuvanäyttely

(02.02.2018 07:00 - 27.02.2018 21:00 ) Nummen kirjasto, Töykkälänkatu 22, Turku,

Helmikuussa Nummen kirjastolla on esillä Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin aktiivien järjestämä näyttely talvisen luonnon kauneudesta.

Keskitalven kauneus -valokuvanäyttely - Lue lisää...

Kuukausikokous

21.02.2018 klo 16:0018:30 Cafe Art, Läntinen Rantakatu 5, Turku,

Tervetuloa kokoustamaan! Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin hallitus ja aktiivit kokoontuvat keskustelemaan piirin toiminnasta. Kokous on avoin kaikille kiinnostuneille, ja paikalle voi tulla ihan vain kuuntelemaankin.

Kuukausikokous - Lue lisää...

Lasten luontokerho Raisiossa keskiviikkoisin

(28.02.2018 00:00 - 30.05.2018 00:00 ) Friisilän verstaat, Hulvelankatu 35, Raisio,

Alakouluikäisille lapsille suunnattu luontokerho kokoontuu Raisiossa Luontotarha Lumikon tiloissa Friisilän verstailla. Ensimmäinen kerhokerta on keskiviikkona 28.2.2018 klo 17:30–19:00. Kevätkaudella kerho kokoontuu 14 kertaa.

Lasten luontokerho Raisiossa keskiviikkoisin - Lue lisää...

Kevätkokous

13.04.2018 klo 16:0018:00

Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin sääntömääräinen kevätkokous pidetään perjantaina 13.4. Turussa.

Kevätkokous - Lue lisää...