Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat

Tapahtumat

Täältä näet ajantasaiset tapahtumatiedot Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin toiminnasta. Osallistuminen on pääosin maksutonta eikä edellytä piirin jäsenyyttä, ja mukaan voi lähteä ilmoittautumattakin, mikäli sitä ei ole erikseen pyydetty. Tapahtumat ovat pääasiassa lapsille, nuorille (alle 29-vuotiaille) tai lapsiperheille suunnattuja. Lisätietoja kustakin tapahtumasta kannattaa tiedustella ensisijaisesti tapahtumatietojen yhteydessä ilmoitetulta henkilöltä. Tervetuloa tutustumaan tarjontaamme ja osallistumaan toimintaan!

Kurssiretki/retkikurssi Teijoon Onnelannummelle

(02.04.2021 11:00 - 05.04.2021 15:00 ) Teijon kansallispuisto,

Kevytkurssi retkellä - vai retki kurssilla. Lähde kokeneiden retkeilijöiden mukaan oppimaan retkeilyn perusjuttuja!

Kurssiretki/retkikurssi Teijoon Onnelannummelle - Lue lisää...

Yleiskokous

14.04.2021 klo 18:0020:00 Turku / Zoom,

Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri kutsuu jäsenensä ylimääräiseen yleiskokoukseen, jossa käsitellään loppuun kevätkokouksessa käsittelemättä jääneet asiat. Kokouksen yhteydessä päästään tapaamaan myös Luonto-Liiton uutta toiminnanjohtajaa Riku Eskelistä, joka tulee vierailemaan!

Yleiskokous - Lue lisää...

Retki Länsi-Uudenmaan luontoon PERUTTU

17.04.2021 klo 10:0020:00 Lohja & Vihti,

Retki on peruttu epidemiatilanteen vuoksi.

Retki Länsi-Uudenmaan luontoon PERUTTU - Lue lisää...

Vaelluskurssi

(28.04.2021 00:00 - 20.06.2021 00:00 ) Etänä ja Utsjoella,

Luonto-Liiton legendaarinen vaelluskurssi tulee taas. Lähde tutustumaan vaellusretkeilyn maailmaan. Ilmoittaudu nyt!

Vaelluskurssi - Lue lisää...