Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat

Tapahtumat

Täältä näet ajantasaiset tapahtumatiedot Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin toiminnasta. Osallistuminen on pääosin maksutonta eikä edellytä piirin jäsenyyttä, ja mukaan voi lähteä ilmoittautumattakin, mikäli sitä ei ole erikseen pyydetty. Tapahtumat ovat pääasiassa lapsille, nuorille (alle 29-vuotiaille) tai lapsiperheille suunnattuja. Lisätietoja kustakin tapahtumasta kannattaa tiedustella ensisijaisesti tapahtumatietojen yhteydessä ilmoitetulta henkilöltä. Tervetuloa tutustumaan tarjontaamme ja osallistumaan toimintaan!

Luontomatka Viroon

(25.05.2017 09:00 - 28.05.2017 20:00 ) Matsalunlahti, Läänemaa, Viro,

Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri järjestää toukokuun lopulla nuorten luontoseikkailun Viroon. Tutustumme Matsalunlahden kansallispuiston ja sen ympäristön upeisiin luontokohteisiin, joissa on loppukeväällä hyvät puitteet muun muassa lintujen ja kasvien havainnoimiseen.

Luontomatka Viroon - Lue lisää...

Naturäventyrsläger i Vienola / Luontoseikkailuleiri Vienolassa

(05.06.2017 00:00 - 09.06.2017 00:00 ) Vienolan leirialue, Rymättylä, Naantali,

Huippusuositut "Kaksi kieltä & luonto" -leirit jatkuvat tänäkin kesänä! Naantalissa järjestetään jälleen lasten luontoseikkailuleiri yhteistyössä Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin kanssa.

Naturäventyrsläger i Vienola / Luontoseikkailuleiri Vienolassa - Lue lisää...

Perheretki Tuorlassa

10.06.2017 klo 14:3017:30 Tuorla, Kaarina,

Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri järjestää lapsiperheille suunnatun luontoseikkailutapahtuman Tuorlan lehdossa Kaarinassa. Ilmoittaudu mukaan seikkailuun 7.6. mennessä!

Perheretki Tuorlassa - Lue lisää...

Kesäyöretki

17.06.2017 00:00 Turun seudulla (tarkempi sijainti ilmoitetaan myöhemmin),

Rakastu kesäyöhön! Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri järjestää nuorille suunnatun yöretken Turun seudulla. Kohde ja muut tiedot tarkentuvat tuonnempana. Seuraa tiedotusta!

Kesäyöretki - Lue lisää...

Varsinais-Suomen piiri yleiskokous

22.06.2017 klo 17:0018:00 Café Art, Läntinen Rantakatu 5, Turku,

Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri kutsuu jäsenistönsä koolle ylimääräiseen yleiskokoukseen torstaina 22.6. klo 17:00 Café Artiin. Tervetuloa!

Varsinais-Suomen piiri yleiskokous - Lue lisää...