Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat

Tapahtumat

Täältä näet ajantasaiset tapahtumatiedot Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin toiminnasta. Osallistuminen on pääosin maksutonta eikä edellytä piirin jäsenyyttä, ja mukaan voi lähteä ilmoittautumattakin, mikäli sitä ei ole erikseen pyydetty. Tapahtumat ovat pääasiassa lapsille, nuorille (alle 29-vuotiaille) tai lapsiperheille suunnattuja. Lisätietoja kustakin tapahtumasta kannattaa tiedustella ensisijaisesti tapahtumatietojen yhteydessä ilmoitetulta henkilöltä. Tervetuloa tutustumaan tarjontaamme ja osallistumaan toimintaan!

Nuorten viikonloppuleiri Salossa

(17.08.2018 00:00 - 19.08.2018 00:00 ) Kurkelantie 437, 25460, Kisko, Salo,

Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri järjestää nuorille (noin 15-29-vuotiaille) suunnatun, yhden viikonlopun mittaisen luonnonharrastusleirin Salon Kiskonjoen elokuisissa maalaismaisemissa. Ilmoittautuminen on auki 13.8. saakka.

Nuorten viikonloppuleiri Salossa - Lue lisää...

Nuortenretki Ruissalossa

25.08.2018 klo 13:4516:00 Ruissalo, Turku,

Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri järjestää nuorille (noin alle 30-vuotiaille) suunnatun retken Ruissalossa Kansanpuiston ympäristössä 25.8. osana Suomen luonnonsuojeluliiton 80-vuotisjuhlatapahtumaa. Liikkeelle lähdetään Kansanpuistosta tapahtuman kokoontumispaikalta klo 13:45. Retkellä kuljetaan muutaman kilometrin kierros elokuisista rantaniitty- ja tammimetsämaisemista nauttien ja luontoa havainnoiden. Kierros vie kasvitieteellisen puutarhan kautta takaisin Kansanpuistoon.

Nuortenretki Ruissalossa - Lue lisää...

VASP mukana Study in Turku -messuilla

30.08.2018 klo 10:0016:00 ICT City,

Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri osallistuu Study in Turku -messuille. Turkuun saapuville korkeakouluopiskelijoille suunnatut messut järjestetään ICT Cityssä torstaina 30.8.

VASP mukana Study in Turku -messuilla - Lue lisää...

VASP mukana Mahdollisuuksien torilla

16.09.2018 00:00 Vanha suurtori, Turku,

Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri pitää pöytää Vanhalla suurtorilla järjestettävässä tapahtumassa, jossa monenlaiset toimijat esittelevät mahdollisuuksia vaikuttaa maailman tilaan. Ilmoittaudu mukaan esittelemään Luonto-Liiton toimintaa tai tule vain paikan päälle moikkaamaan ja osallistu ohjelmaan!

VASP mukana Mahdollisuuksien torilla - Lue lisää...

Syyskokous

28.09.2018 klo 17:0019:00 Turku (tarkempi paikka ilmoitetaan tuonnempana),

Tervetuloa Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin syyskokoukseen! Tässä kokouksessa päätetään, mitä piirissämme tapahtuu ensi vuonna. Päätäntävalta on jäsenistöllä. Kokouksessa valitaan myös uusi hallitus piirille, joten nyt on oikea aika astua esiin, jos hallituspaikka houkuttelee. Kokousherkkuja on tietysti tarjolla ja oheisohjelmaa suunnitteilla.

Syyskokous - Lue lisää...