Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat

Tapahtumat

Täältä näet ajantasaiset tapahtumatiedot Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin toiminnasta. Osallistuminen on pääosin maksutonta eikä edellytä piirin jäsenyyttä, ja mukaan voi lähteä ilmoittautumattakin, mikäli sitä ei ole erikseen pyydetty. Tapahtumat ovat pääasiassa lapsille, nuorille (alle 29-vuotiaille) tai lapsiperheille suunnattuja. Lisätietoja kustakin tapahtumasta kannattaa tiedustella ensisijaisesti tapahtumatietojen yhteydessä ilmoitetulta henkilöltä. Tervetuloa tutustumaan tarjontaamme ja osallistumaan toimintaan!

Luonnonharrastusleiri Inarissa

(09.06.2019 00:00 - 15.06.2019 00:00 ) Nukkumajoki, Inari,

Retkeilyä, leirielämää, erätaitoja ja pohjoisen luontoa viikon mittaisella kesäleirillä Lapissa! Järjestämme nuorille suunnatun luonnonharrastusleirin Inarissa Nukkumajoen kämpällä 9.-15. kesäkuuta 2019. Leiri on avoin kaikille luonnosta ja retkeilystä kiinnostuneille 15-29-vuotiaille.

Luonnonharrastusleiri Inarissa - Lue lisää...

Kuukausikokous ja loppukesän toiminnan suunnitteluilta

04.07.2019 klo 17:0020:00 Turku (tarkempi sijainti ilmoitetaan tuonnempana),

Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin hallitus kokoustaa torstaina 4.7. klo 17-19. Kokouksen jälkeen alkaa loppukesän toiminnan suunnitteluilta, jossa keskustellaan vapaamuotoisesti kesän ja alkusyksyn tapahtumista sekä sovitetaan niitä kalenteriin. Kokous ja etenkin suunnitteluilta ovat avoimia kaikille piirin toiminnasta kiinnostuneille.

Kuukausikokous ja loppukesän toiminnan suunnitteluilta - Lue lisää...