Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat

Tapahtumat

Täältä näet ajantasaiset tapahtumatiedot Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin toiminnasta. Osallistuminen on pääosin maksutonta eikä edellytä piirin jäsenyyttä, ja mukaan voi lähteä ilmoittautumattakin, mikäli sitä ei ole erikseen pyydetty. Tapahtumat ovat pääasiassa lapsille, nuorille (alle 29-vuotiaille) tai lapsiperheille suunnattuja. Lisätietoja kustakin tapahtumasta kannattaa tiedustella ensisijaisesti tapahtumatietojen yhteydessä ilmoitetulta henkilöltä. Tervetuloa tutustumaan tarjontaamme ja osallistumaan toimintaan!

Vaspin hallituksen kokous

18.01.2017 klo 17:0019:00 Turku (tarkka sijainti ilmoitetaan myöhemmin),

Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin toimikauden 2017 ensimmäinen kokous. Hallitus ja aktiivit kokoontuvat keskustelemaan piirin toiminnasta. Kaikki kiinnostuneet ovat tervetulleita mukaan seuraamaan kokousta!

Vaspin hallituksen kokous - Lue lisää...

Ympäristöpoliittisen toiminnan suunnittelutapaaminen

19.01.2017 klo 17:0019:00 Cafe Art (Läntinen Rantakatu 5, 20100 Turku),

Tervetuloa suunnittelemaan Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin ympäristöpoliittista toimintaa keväälle 2017!

Ympäristöpoliittisen toiminnan suunnittelutapaaminen - Lue lisää...

Luonnonharrastustoiminnan suunnittelutapaaminen

23.01.2017 klo 17:0019:00 Cafe Art (Läntinen Rantakatu 5, 20100 Turku),

Tapaamisessa suunnitellaan tulevia retkiä, kurssitoimintaa ja kesälle suunniteltua nuorten luonnonharrastusleiriä.

Luonnonharrastustoiminnan suunnittelutapaaminen - Lue lisää...

Keskitalven kauneus -valokuvanäyttely Naantalin pääkirjastolla

(01.02.2017 00:00 - 28.02.2017 00:00 ) Naantalin pääkirjasto (Tullikatu 11) ,

Viime vuonna Turun pääkirjastolla esillä ollut Keskitalven kauneus -näyttely luontosuhteesta ja talvisen luonnon kauneudesta on helmikuussa Naantalissa.

Keskitalven kauneus -valokuvanäyttely Naantalin pääkirjastolla - Lue lisää...