Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat

Tapahtumat

Täältä näet ajantasaiset tapahtumatiedot Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin toiminnasta. Osallistuminen on pääosin maksutonta eikä edellytä piirin jäsenyyttä, ja mukaan voi lähteä ilmoittautumattakin, mikäli sitä ei ole erikseen pyydetty. Tapahtumat ovat pääasiassa lapsille, nuorille (alle 29-vuotiaille) tai lapsiperheille suunnattuja. Lisätietoja kustakin tapahtumasta kannattaa tiedustella ensisijaisesti tapahtumatietojen yhteydessä ilmoitetulta henkilöltä. Tervetuloa tutustumaan tarjontaamme ja osallistumaan toimintaan!

Jouluaskarepaja & pikkujoulut

15.12.2018 klo 18:0000:00 Koroisten kahvila, Koroistentie 2, Turku,

Tervetuloa Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin jouluaskarepajaan tekemään kortteja, koristeita ja kynttilöitä kierrätysmateriaaleista! Askarteluohjelmaa on klo 18-22, minkä jälkeen ilta jatkuu pikkujouluisissa tunnelmissa klo 22-00. Luvassa hauska ja tunnelmallinen illanvietto hyvässä seurassa. Tarjolla tietysti myös jouluisia herkkuja.

Jouluaskarepaja & pikkujoulut - Lue lisää...

Toimikauden päättäjäiset

18.12.2018 klo 18:0022:00 Turku (tarkempi sijainti ilmoitetaan tuonnempana),

Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin vuoden viimeinen kokous pidetään ravintolaillallisen merkeissä.

Toimikauden päättäjäiset - Lue lisää...

Rumat joulupaidat vaihtoon!

12.01.2019 klo 14:0017:00 Turku-sali, Rehtorinpellonkatu 4A (2.krs), Turku,

Vaatteidenvaihtotori tulee taas. Seuraa tiedotusta!

Rumat joulupaidat vaihtoon! - Lue lisää...