Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat

Tapahtumat

Täältä näet ajantasaiset tapahtumatiedot Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin toiminnasta. Osallistuminen on pääosin maksutonta eikä edellytä piirin jäsenyyttä, ja mukaan voi lähteä ilmoittautumattakin, mikäli sitä ei ole erikseen pyydetty. Tapahtumat ovat pääasiassa lapsille, nuorille (alle 29-vuotiaille) tai lapsiperheille suunnattuja. Lisätietoja kustakin tapahtumasta kannattaa tiedustella ensisijaisesti tapahtumatietojen yhteydessä ilmoitetulta henkilöltä. Tervetuloa tutustumaan tarjontaamme ja osallistumaan toimintaan!

Lasten luontokerho

(23.08.2017 00:00 - 13.12.2017 00:00 ) Luontotarha Lumikko, Friisilän verstaat, Hulvelankatu 35, Raisio,

Raisiossa alkaa alakouluikäisille lapsille suunnattu luontokerho. Ensimmäinen kokoontuminen on keskiviikkona 23.8 klo 17.30–19.00 Luontotarha Lumikon tiloissa Friisilän verstailla. Kerhossa havainnoidaan ja tutkitaan luontoa, leikitään, askarrellaan ja tehdään pieniä retkiä.

Lasten luontokerho - Lue lisää...

Matka merelle -leffailta

08.12.2017 klo 19:0022:00 Quantumin auditorio, Vesilinnantie 5, Turku,

Tervetuloa katsomaan Suomenlahdesta kertovaa dokumenttielokuvaa Matka merelle (2017) ja keskustelemaan sen herättämistä ajatuksista!

Matka merelle -leffailta - Lue lisää...

Jouluaskarepaja

09.12.2017 klo 17:0020:00 Kahvila Koroinen, Koroistentie 2, Turku,

Jouluaskarepajassa askarrellaan joulukortteja ja tehdään kynttilöitä - kierrätysmateriaaleista totta kai!

Jouluaskarepaja - Lue lisää...