Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat

Tapahtumat

Täältä näet ajantasaiset tapahtumatiedot Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin toiminnasta. Osallistuminen on pääosin maksutonta eikä edellytä piirin jäsenyyttä, ja mukaan voi lähteä ilmoittautumattakin, mikäli sitä ei ole erikseen pyydetty. Tapahtumat ovat pääasiassa lapsille, nuorille (alle 29-vuotiaille) tai lapsiperheille suunnattuja. Lisätietoja kustakin tapahtumasta kannattaa tiedustella ensisijaisesti tapahtumatietojen yhteydessä ilmoitetulta henkilöltä. Tervetuloa tutustumaan tarjontaamme ja osallistumaan toimintaan!

Kuukausikokous

26.05.2020 klo 17:0019:00 Skype,

Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin hallitus ja aktiivit kokoustavat jälleen 26.5. klo 17. Sikäli kun emme voi vielä kokoontua livenä, kokous pidetään Skypessä. Kaikki piirin toiminnasta kiinnostuneet ovat tervetulleita mukaan.

Kuukausikokous - Lue lisää...

Tehdään luonnonkosmetiikkaa

27.05.2020 klo 18:0020:00 Etäyhteys,

Oletko valmis kesään? On aika siirtyä "kevätturkkiin" ja kuoria talven kuivattamat kintut kuosiin! Turun ilmastoryhmä järjestää keskiviikkona 27.05. kello 18 alkaen etätapaamisen, jossa valmistamme yhdessä luonnonkosmetiikkaa.

Tehdään luonnonkosmetiikkaa - Lue lisää...

Nuorten vaelluskurssi - SIIRRETÄÄN

(09.06.2020 00:00 - 17.06.2020 00:00 ) Suomi,

Vaelluskurssi kutsuu seikkailuun! Luonto-Liitto järjestää vaelluskurssin nuorille. Kurssi huipentuu vaellukseen Urho Kekkosen kansallispuistossa. Ilmoittaudu mukaan!

Nuorten vaelluskurssi - SIIRRETÄÄN - Lue lisää...

Luonnonharrastusleiri Bengtsårissa

(24.07.2020 09:00 - 28.07.2020 14:00 ) Bengtsår, Hanko,

Luonto-Liiton luonnonharrastusleirillä opit tuntemaan Hangon Bengtsårin saaren eliöstöä ja koet luontoelämyksiä samanhenkisessä seurassa. Tsekkaa leirin toteutumistiedot Lupin sivuilta: luppi.fi

Luonnonharrastusleiri Bengtsårissa - Lue lisää...

Luonto-Liiton syyspäivät 2020

(09.10.2020 20:00 - 11.10.2020 14:00 ) Leirikeskus Reila, Kuivastontie 351, Salo,

Luonto-Liiton syyspäiviä varten on varattu Reilan leirikeskus Salosta 9.-11.10. Tapahtuman ilmoittautuminen avataan kesällä. Samalla julkaistaan ohjelma ja muut lisätiedot. Elo-syyskuun taitteessa tarkastellaan, salliiko pandemiatilanne tapahtuman toteuttamisen. Seuraa siis tiedotusta!

Luonto-Liiton syyspäivät 2020 - Lue lisää...