Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat

Tapahtumat

Täältä näet ajantasaiset tapahtumatiedot Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin toiminnasta. Osallistuminen on pääosin maksutonta eikä edellytä piirin jäsenyyttä, ja mukaan voi lähteä ilmoittautumattakin, mikäli sitä ei ole erikseen pyydetty. Tapahtumat ovat pääasiassa lapsille, nuorille (alle 29-vuotiaille) tai lapsiperheille suunnattuja. Lisätietoja kustakin tapahtumasta kannattaa tiedustella ensisijaisesti tapahtumatietojen yhteydessä ilmoitetulta henkilöltä. Tervetuloa tutustumaan tarjontaamme ja osallistumaan toimintaan!

Lasten luontokerho Turussa maanantaisin

(14.09.2020 00:00 - 14.12.2020 00:00 ) Luonnonsuojelukeskus, Martinkatu 5, Turku,

Tervetuloa luontokerhoon! Alakouluikäisille lapsille suunnattu luontokerho alkaa syyskuussa. Kerhossa havainnoidaan ja tutkitaan luontoa, leikitään, askarrellaan ja tehdään pieniä retkiä lähiluontoon. Kerho kokoontuu joka maanantai Turun luonnonsuojelukeskusella (Martinkatu 5, 20180 Turku). Ensimmäinen kerhokerta on 21.9. klo 16:30-18:00. Sitovat ilmoittautumiset sähköpostitse kerho-ohjaajalle.

Lasten luontokerho Turussa maanantaisin - Lue lisää...

Luonto-Liiton syyspäivät

(10.10.2020 00:00 - 11.10.2020 00:00 ) Zoom,

Varsinais-Suomen piiri järjestää Luonto-Liiton syyspäivät etäyhteydellä 10.-11.10.2020.

Luonto-Liiton syyspäivät - Lue lisää...

Syysretki Ruissalossa

24.10.2020 klo 14:0018:00 Ruissalo, Turku,

Syysretki Ruissalossa - Lue lisää...

Karpaloretki Pomponrahkalla

21.11.2020 klo 14:0016:00 Pomponrahka, Turku,

Lähde mukaan retkeilemään, tutustumaan lähiluontoon ja Luonto-Liiton paikallistoimintaan! Kerätään karpaloita Pomponrahkalla ja keskustellaan tulevasta toiminnasta.

Karpaloretki Pomponrahkalla - Lue lisää...