Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat

Tapahtumat

Täältä näet ajantasaiset tapahtumatiedot Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin toiminnasta. Osallistuminen on pääosin maksutonta eikä edellytä piirin jäsenyyttä, ja mukaan voi lähteä ilmoittautumattakin, mikäli sitä ei ole erikseen pyydetty. Tapahtumat ovat pääasiassa lapsille, nuorille (alle 29-vuotiaille) tai lapsiperheille suunnattuja. Lisätietoja kustakin tapahtumasta kannattaa tiedustella ensisijaisesti tapahtumatietojen yhteydessä ilmoitetulta henkilöltä. Tervetuloa tutustumaan tarjontaamme ja osallistumaan toimintaan!

Kevätpäivien suunnitteluilta

27.01.2020 klo 16:0020:00 Luonnonsuojelukeskus, Martinkatu 5, Turku,

Tervetuloa mukaan suunnittelemaan Luonto-Liiton valtakunnallisia kevätpäiviä! Kevätpäivät pidetään Taivassalossa 17.-19.4.2020, ja niiden järjestämisestä vastaa Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri. Tapahtuman ensimmäinen suunnitteluilta on Turussa 27.1. klo 16-20.

Kevätpäivien suunnitteluilta - Lue lisää...

Turun ilmastoryhmän tapaaminen

27.01.2020 klo 19:0022:00 Proffan Kellari, Rehtorinpellonkatu 6, Turku,

Turun Ilmastoryhmä järjestää maanantaina 27.01.2020 tapaamisen, jossa virkkaamme yhdessä kestovanulappuja. Illan aikana puhumme muun muassa Ilmastobileistä, Uhanalaisajoista, Luonto-Liiton kevätpäivistä sekä muista tulevista tapahtumista ja suunnittelemme uusia tempauksia.

Turun ilmastoryhmän tapaaminen - Lue lisää...

Itämeri-kouluvierailijoita koulutetaan Turussa

01.02.2020 klo 11:0017:00 Luonnonsuojelukeskus, Martinkatu 5, Turku,

Oletko kiinnostunut Itämeren tilasta ja suojelusta? Haluatko olla tuomassa ajantasaista tietoa lähimerestämme lapsille ja nuorille? Nyt on tilaisuus kouluttautua Luonto-Liiton Itämeri-vierailijaksi! Ilmoittaudu mukaan koulutukseen ja tule tekemään käytännön ympäristökasvatustyötä!

Itämeri-kouluvierailijoita koulutetaan Turussa - Lue lisää...

Lasten luontokerho Turussa maanantaisin

(03.02.2020 00:00 - 27.04.2020 00:00 ) Luonnonsuojelukeskus, Martinkatu 5, Turku,

Tervetuloa luontokerhoon! Alakouluikäisille lapsille suunnattu luontokerho jatkuu taas helmikuussa. Kerhossa havainnoidaan ja tutkitaan luontoa, leikitään, askarrellaan ja tehdään pieniä retkiä lähiluontoon. Kerho kokoontuu joka maanantai Turun luonnonsuojelukeskusella (Martinkatu 5, 20180 Turku).

Lasten luontokerho Turussa maanantaisin - Lue lisää...

Luonto-Liiton kevätpäivät 2020 Taivassalossa

(17.04.2020 00:00 - 19.04.2020 00:00 ) Tippsund, Taivassalo,

Varsinais-Suomen piirillä on ilo järjestää Luonto-Liiton valtakunnalliset kevätpäivät huhtikuussa 2020 Taivassalossa Tippsundin leirialueella. Tapahtuman ohjelma julkaistaan ja ilmoittautuminen avataan vuoden alussa. Seuraa tiedotusta!

Luonto-Liiton kevätpäivät 2020 Taivassalossa - Lue lisää...