Sijainti: Pääsivu / Tapahtumakalenteri

Tapahtumakalenteri

Täältä näet ajantasaiset tapahtumatiedot Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin toiminnasta. Osallistuminen on pääosin maksutonta eikä edellytä piirin jäsenyyttä, ja mukaan voi lähteä ilmoittautumattakin, mikäli sitä ei ole erikseen pyydetty. Tapahtumat ovat pääasiassa lapsille, nuorille (alle 29-vuotiaille) tai lapsiperheille suunnattuja. Lisätietoja kustakin tapahtumasta kannattaa tiedustella ensisijaisesti tapahtumatietojen yhteydessä ilmoitetulta henkilöltä. Tervetuloa tutustumaan tarjontaamme ja osallistumaan toimintaan!

Nuorten vaelluskurssi

(01.08.2020 00:00 - 09.08.2020 00:00 ) Urho Kekkosen kansallispuisto,

Vaelluskurssi kutsuu seikkailuun! Luonto-Liitto järjestää vaelluskurssin nuorille. Kurssi huipentuu vaellukseen Urho Kekkosen kansallispuistossa. Ilmoittaudu mukaan!

Nuorten vaelluskurssi - Lue lisää...

Uhanalaisajot Turussa

29.08.2020 klo 14:0015:00 Turku,

Tule kanssamme elokuun 29. päivänä pyöräilytempaukseen osoittamaan huolesi elonkirjon hupenemisesta. Uhanalaisajoissa pyöräillään uhanalaisiksi eläimiksi pukeutuneina kaupungin keskustan läpi. Turun kaupunkiajot lähtevät käyntiin Tuomiokirkon edestä 29.8. klo 14. Kaupunkiajojen jälkeen halukkailla on mahdollisuus lähteä mukaan pidemmälle pyöräretkelle Saariston pienelle rengastielle. Uhanalaisajo -tempauksia järjestetään samana viikonloppuna myös muissa kaupungeissa.

Uhanalaisajot Turussa - Lue lisää...

Luonto-Liiton syyspäivät 2020

(09.10.2020 20:00 - 11.10.2020 14:00 ) Leirikeskus Reila, Kuivastontie 351, Salo,

Luonto-Liiton syyspäiviä varten on varattu Reilan leirikeskus Salosta 9.-11.10. Tapahtuman ilmoittautuminen avataan kesällä. Samalla julkaistaan ohjelma ja muut lisätiedot. Elo-syyskuun taitteessa tarkastellaan, salliiko pandemiatilanne tapahtuman toteuttamisen. Seuraa siis tiedotusta!

Luonto-Liiton syyspäivät 2020 - Lue lisää...