Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat

Tapahtumat

Täältä näet ajantasaiset tapahtumatiedot Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin toiminnasta. Osallistuminen on pääosin maksutonta eikä edellytä piirin jäsenyyttä, ja mukaan voi lähteä ilmoittautumattakin, mikäli sitä ei ole erikseen pyydetty. Tapahtumat ovat pääasiassa lapsille, nuorille (alle 29-vuotiaille) tai lapsiperheille suunnattuja. Lisätietoja kustakin tapahtumasta kannattaa tiedustella ensisijaisesti tapahtumatietojen yhteydessä ilmoitetulta henkilöltä. Tervetuloa tutustumaan tarjontaamme ja osallistumaan toimintaan!

Kevätseuranta-retki Littoistenjärvelle

19.04.2019 00:00 Littoistenjärvi, Lieto,

Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri järjestää nuorille suunnatun Kevätseuranta-retken Littoistenjärven ja Järvelän kosteikon linturikkaassa ympäristössä perjantaina 19.4. Kierrämme luontopolun ja vierailemme kohteen kaikilla kolmella lintutornilla havainnoimassa kevään merkkejä.

Kevätseuranta-retki Littoistenjärvelle - Lue lisää...

Luontokerhotoiminnan suunnittelutapaaminen

24.04.2019 klo 18:0020:00 Luonnonsuojelukeskus, Martinkatu 5, Turku,

Tervetuloa keskustelemaan Varsinais-Suomen piirin lastenkerhotoiminnan kehittämisestä! Tapaaminen on avoin kaikille kiinnostuneille. Keskustelua käydään vapaamuotoisesti. Tarjolla pientä purtavaa.

Luontokerhotoiminnan suunnittelutapaaminen - Lue lisää...

Yleiskokous

26.04.2019 klo 17:0018:00 Kortteliravintola Kerttu, Läntinen Pitkäkatu 35, Turku,

Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri kutsuu jäsenistönsä ylimääräiseen yleiskokoukseen. Kokous pidetään perjantaina 26.4.2019 klo 17-18 kortteliravintola Kertussa (Läntinen Pitkäkatu 35, Turku). Esityslistalla on toimikauden 2018 tilinpäätöksen hyväksyminen, toiminnantarkastajan lausunnon kuuleminen ja vastuuvapauden myöntäminen hallitukselle sekä muille tili- ja vastuuvelvollisille.

Yleiskokous - Lue lisää...

Kaupunkiluontoretki

27.04.2019 00:00 Turun Kirjakahvila ja Aurajoen rannat,

Luonto-Liiton valtuusto kokoustaa lauantaina 27.4. Turun Kirjakahvilalla. Kokouksen jälkeen suunnataan kaupunkiluontoretkelle Aurajoen varteen havainnoimaan kevään merkkejä ja tutustumaan Turun kansallismaisemiin. Retki on suunnattu nuorille ja on avoin kaikille kiinnostuneille, niin valtuuston jäsenille kuin muillekin!

Kaupunkiluontoretki - Lue lisää...

Lasten luontokerho Turussa

(07.05.2019 00:00 - 28.05.2019 00:00 ) Turun luonnonsuojelukeskus, Martinkatu 5, Turku,

Tervetuloa mukaan lasten luontokerhoon Turun Luonnonsuojelukeskukselle! Luvassa on luontoaiheista askartelua ja retkeilyä kerho-ohjaajan opastuksella. Kerho on suunnattu peruskoulun 1.-3.-luokkalaisille ja mukaan kerhoon mahtuu 12 ensin ilmoittautunutta.

Lasten luontokerho Turussa - Lue lisää...

Luonnonharrastusleiri Inarissa

(09.06.2019 00:00 - 15.06.2019 00:00 ) Nukkumajoki, Inari,

Retkeilyä, leirielämää, erätaitoja ja pohjoisen luontoa viikon mittaisella kesäleirillä Lapissa! Järjestämme nuorille suunnatun luonnonharrastusleirin Inarissa Nukkumajoen kämpällä 9.-15. kesäkuuta 2019. Leiri on avoin kaikille luonnosta ja retkeilystä kiinnostuneille 15-29-vuotiaille.

Luonnonharrastusleiri Inarissa - Lue lisää...