Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat

Tapahtumat

Täältä näet ajantasaiset tapahtumatiedot Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin toiminnasta. Osallistuminen on pääosin maksutonta eikä edellytä piirin jäsenyyttä, ja mukaan voi lähteä ilmoittautumattakin, mikäli sitä ei ole erikseen pyydetty. Tapahtumat ovat pääasiassa lapsille, nuorille (alle 29-vuotiaille) tai lapsiperheille suunnattuja. Lisätietoja kustakin tapahtumasta kannattaa tiedustella ensisijaisesti tapahtumatietojen yhteydessä ilmoitetulta henkilöltä. Tervetuloa tutustumaan tarjontaamme ja osallistumaan toimintaan!

Ilmastopiknik Turussa

07.07.2018 klo 12:0016:00 Tuomaanpuisto, Turku,

Sampo Alanko ja Jiri Avila lähtevät 6.7. pyöräilemään Espoosta Tukholmaan keräten samalla rahaa Luonto-Liiton ilmastotyöhön. Tule tapaamaan pyöräilijöitä Turun Tuomaanpuistossa lauantaina 7.7. klo 12 järjestettävälle ilmastopiknikille! Luvassa on rentoa hengailua, maukasta kasvispurtavaa ja mukavaa ohjelmaa. Jos olet kiinnostunut pyöräilystä, ilmastonmuutoksesta tai ihan vain mukavasta ajanvietosta samanhenkisten ihmisten kanssa, olet tervetullut mukaan!

Ilmastopiknik Turussa - Lue lisää...

Turun susiryhmän tapaaminen

20.07.2018 klo 18:0020:00 Turku,

Turun susiryhmä kokoontuu perjantaina 20.7. keskustelemaan suurpetojen suojelusta ja ryhmän tulevasta toiminnasta. Sään salliessa tapaaminen pidetään ulkona puistossa piknikin muodossa. Kokoontuminen klo 18 Tuomiokirkon portaiden juurella, mistä siirrytään eteenpäin joko piknikille tai kahville. Kaikki suurpetojen suojelusta kiinnostuneet ovat tervetulleita mukaan.

Turun susiryhmän tapaaminen - Lue lisää...

Nuorten viikonloppuleiri

(17.08.2018 00:00 - 19.08.2018 00:00 ) Varsinais-Suomi,

Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri järjestää nuorille suunnatun, yhden viikonlopun mittaisen luonnonharrastusleirin elokuussa. Lisätietoja leirikohteesta ja ohjelmasta tulossa pian. Seuraa tiedotusta!

Nuorten viikonloppuleiri - Lue lisää...