Sijainti: Pääsivu / Retkivarustelainaus

Retkivarustelainaus

Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin jäsenistöllä on mahdollisuus päästä nauttimaan piirin retkeilytavaravarastosta. Saat lainaan varusteita niin pienille patikoille kuin isommankin porukan pitemmälle vaellukselle veloituksetta.

Piirin lainavarastossa on valikoima aloittelijaystävällisiä retkeilyn perusvarusteita: rinkkoja, telttoja, makuualustoja ja retkikeittimiä. Lisäksi saatavilla on pienempiä luonnonharrastusvälineitä: laadukkaita taskukiikareita, lastenkin käyttöön sopivia ötökkäluuppeja, kompasseja ja joitain kirjojakin.

Varusteet ovat piirin jäsenten lainattavissa (mukaan lukien perhe- ja kannatusjäsenet). Lainaus on ilmaista, mutta rikkoutuneesta, kadonneesta tai likaisena palautetusta varusteesta peritään varustekohtainen korvaus. Lisätietoja lainaussäännöistä saa lainauksen yhteydessä.

Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin retkeilyvarusteiden lainaus toimii Turussa. Sitä pyöritetään vapaaehtoisvoimin.

Ota yhteyttä ja kysy lisää: vasp@luontoliitto.fi

Kuva: Telttailua Luonto-Liiton kevätpäivillä. © Samu Sarasoja

Nuorten vaelluskurssi 04.05.2022 - 08.08.2022 — Valtakunnallinen tapahtuma
Kevätseuranta-päivät Kuralan Kylämäessä 20.05.2022 - 22.05.2022 — Kuralan Kylämäki, Turku