Sijainti: Pääsivu / Liity

Liity

Haluatko liittyä Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin jäseneksi? Mainiota! Pääset jäseneksi liittymällä Luonto-Liittoon. Kaikki Varsinais-Suomen ja Satakunnan alueella asuvat Luonto-Liiton jäsenet ovat piirimme jäseniä.

Tervetuloa Luonto-Liittoon!

Luonto-Liitto on lasten ja nuorten järjestö, jonka toiminta on suunnattu erityisesti 0–29-vuotiaille. Luonto-Liiton jäsenenä tuet lasten ja nuorten luonnonharrastusta, ympäristökasvatusta sekä ympäristönsuojelutoimintaa.

Luonto-Liiton jäsenmaksu on 28 euroa vuodelta. Samalla hinnalla kaikki perheen lapset ja nuoret voivat liittyä perhejäseniksi.

Jäsenemme saavat kotiin Suomen ainoan lasten luontolehden Siepon tai ajankohtaisiin ympäristöaiheisiin paneutuvan Nuorten Luonnon. Jäsenenä pääset Luonto-Liiton tapahtumiin jäsenhintaan ja voit tilata järjestön materiaaleja edullisemmin. Lisäksi monet myymälät tarjoavat Luonto-Liiton jäsenille alennusta. Katso kaikki jäsenedut täältä.

Mikäli et ole kirjoilla Varsinais-Suomessa tai Satakunnassa, tutustu oman alueesi piirin toimintaan.

Opiskelijat voivat liittyä samalla jäsenmaksulla sekä Luonto-Liiton että Suomen luonnonsuojeluliiton opiskelijajäseneksi. Opiskelijajäsen on oikeutettu molempien järjestöjen jäsenetuihin. Luonto-Liitto on Suomen luonnonsuojeluliiton itsenäinen nuorisojärjestö.

Tarjolla on myös 60 euron kannatusjäsenyys sekä 180 euron yhteisöjäsenyys.

Liity jäseneksi >>

Liity opiskelijajäseneksi (Suomen luonnonsuojeluliiton sivulla) >>

Liity kannatusjäseneksi >>

Kuva © Teemu Saloriutta