Sijainti: Pääsivu / Liity

Liity

Haluatko liittyä Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin jäseneksi? Mainiota! Pääset jäseneksi liittymällä Luonto-Liittoon.

Luonto-Liitto on lasten ja nuorten järjestö, jonka jäsenyys on tarkoitettu erityisesti 0–29-vuotiaille. Luonto-Liiton jäsenenä tuet lasten ja nuorten luonnonharrastusta, ympäristökasvatusta sekä ympäristönsuojelutoimintaa.

Luonto-Liiton jäsenmaksu on 28 euroa. Samaan hintaan voit liittää lapsesi tai sisaruksesi perhejäseniksi.

Jäsenemme saavat kotiin Suomen ainoan lasten luontolehden Siepon tai ajankohtaisiin ympäristöaiheisiin paneutuvan Nuorten Luonnon. Jäsenenä pääset Luonto-Liiton tapahtumiin jäsenhintaan ja voit tilata järjestön materiaaleja edullisemmin. Lisäksi monet myymälät tarjoavat Luonto-Liiton jäsenille alennusta. Katso kaikki jäsenedut täältä.

Mikäli et ole kirjoilla Varsinais-Suomessa tai Satakunnassa, tutustu oman alueesi piirin toimintaan.

Opiskelijat voivat liittyä samalla jäsenmaksulla Luonto-Liiton ja Suomen luonnonsuojeluliiton jäseneksi. Opiskelijajäsen on oikeutettu molempien järjestöjen jäsenetuihin. Luonto-Liitto on Suomen luonnonsuojeluliiton itsenäinen nuorisojärjestö.

Liity jäseneksi >>

Liity opiskelijajäseneksi >>

Tapahtumat
Luontokerhotoiminnan suunnittelutapaaminen 24.04.2019 18:00 - 20:00 — Luonnonsuojelukeskus, Martinkatu 5, Turku