Ilmastopiknik Turussa

Sampo Alanko ja Jiri Avila lähtevät 6.7. pyöräilemään Espoosta Tukholmaan keräten samalla rahaa Luonto-Liiton ilmastotyöhön. Tule tapaamaan pyöräilijöitä Turun Tuomaanpuistossa lauantaina 7.7. klo 12 järjestettävälle ilmastopiknikille! Luvassa on rentoa hengailua, maukasta kasvispurtavaa ja mukavaa ohjelmaa. Jos olet kiinnostunut pyöräilystä, ilmastonmuutoksesta tai ihan vain mukavasta ajanvietosta samanhenkisten ihmisten kanssa, olet tervetullut mukaan!

• vasp ilmasto
  • 07.07.2018 12:00 ja loppuu 07.07.2018 16:00 .

Turun susiryhmän tapaaminen

Turun susiryhmä kokoontuu perjantaina 20.7. keskustelemaan suurpetojen suojelusta ja ryhmän tulevasta toiminnasta. Sään salliessa tapaaminen pidetään ulkona puistossa piknikin muodossa. Kokoontuminen klo 18 Tuomiokirkon portaiden juurella, mistä siirrytään eteenpäin joko piknikille tai kahville. Kaikki suurpetojen suojelusta kiinnostuneet ovat tervetulleita mukaan.

• susi suurpedot vasp
  • 20.07.2018 18:00 ja loppuu 20.07.2018 20:00 .

Nuorten viikonloppuleiri

Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri järjestää nuorille suunnatun, yhden viikonlopun mittaisen luonnonharrastusleirin elokuussa. Lisätietoja leirikohteesta ja ohjelmasta tulossa pian. Seuraa tiedotusta!

• vasp leirit
  • 17.08.2018 00:00 ja loppuu 19.08.2018 00:00 .