Search results

12 hakutulos(ta) sopii hakuehtoihin.
Filter the results.
Sisältötyyppi

Uudemmat kuin

Sort by relevance · date (newest first) · alphabetically
Lähdetään Luonto-Liiton kevätpäiville, Turku!
Kevätpäivistä vastaa tänä vuonna Luonto-Liiton Uudenmaan piiri ja tapahtuma on Helsingissä. Lähdemme porukalla Turusta matkaan. Tule sinäkin mukaan! Ilmoittaudu reissuseurueeseen, niin mennään yhtä matkaa.
Earth Hour -illanvietto
Näytetään valomerkki ilmaston puolesta. Sammutetaan turhat valot!
Liittovaltuuston kokous ja kaupunkiluontoretki Turussa
Luonto-Liiton valtuusto kokoustaa 27.4. Turun Kirjakahvilalla. Kokouksen jälkeen suunnataan kaupunkiluontoretkelle Aurajoen varteen havainnoimaan kevään merkkejä ja tutustumaan Turun kansallismaisemiin.
Ilmastovaalipaneeli
Olemme mukana järjestämässä vaalipaneelia. Tule kuulemaan ehdokkaiden näkemyksiä ja tekemään yhdessä ilmastovaaleja! Paneelissa eduskuntavaaliehdokkaat vastaavat kiperiin kysymyksiin ilmastonmuutoksen torjunnasta. Mihin mennessä Suomen tulisi olla hiilineutraali? Pitäisikö turpeen ja kivihiilen käyttö kieltää? Kuka kannattaa lentoveroa?
Teeri- ja pöllöretki Kurjenrahkan kansallispuistossa
Vanhassa metsässä alkukeväisen yön pimeydessä voi kuulla viirupöllön tai huuhkajan kumeaa huhuilua tai helmipöllön puputusta. Aamun sarastuksessa teeret kerääntyvät soitimelle, ja onnekas tarkkailija pääsee todistamaan niiden turnajaisia. Lähde kanssamme Kurjenrahkan kansallispuistoon viettämään maaliskuista yötä pöllöjen metsässä ja aamua teerisuon laidalla - ehkäpä onni on myötäinen ja teemme hienoja havaintoja!
Kevätseuranta-retki Mietoistenlahdelle
Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri järjestää nuorten Kevätseuranta-retken Mynämäellä Mietoistenlahden luonnonsuojelualueella. Luvassa lintujen kiikarointia ja kevään merkkien havainnointia.
Käsitöitä ja hengailua
Keskeneräisiä käsitöitä, roikkuvia tuunausprojekteja, rikkinäisiä vaatteita odottamassa paikkausta, haaveita itsetehdyistä retkeilyvarusteista tai kierrätysmateriaalista väsätyistä kodin käyttöesineistä... Haluaisitko saada askareitasi eteenpäin, oppia uutta tai jakaa taitojasi, antaa kaapin nurkassa pölyä kerääville käsityötarvikkeille mahdollisuuden tai päästä ehkä lainaamaan ompelukonetta tai saumuria parin sauman surauttamiseen? Pakkaa projektisi mukaan ja liity seuraan!
Kevätkokous
Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri toivottaa jäsenistönsä ja kaikki muutkin toiminnasta kiinnostuneet tervetulleiksi kevätkokoukseen! Sääntömääräisten asioiden ohella käsitellään sääntömuutosta piirin kokouskutsujen lähettämiskanavien päivittämiseksi nykyaikaan. Kokouksen jälkeen luvassa jatkot, joiden sisältö päätetään läsnäolijoiden kesken.
Opiskelijoiden ilmastolakko Turussa
Turkulaiset opiskelijat suunnittelevat tempausta yliopistojen valtakunnallisena ilmastolakkopäivänä 5.4. Tervetuloa mukaan tekemään tempausta!
Luonnonharrastusleiri Inarissa
Retkeilyä, leirielämää, erätaitoja ja pohjoisen luontoa viikon mittaisella kesäleirillä pohjoisessa! Järjestämme nuorille suunnatun luonnonharrastusleirin Inarissa Nukkumajoen kämpällä 9.-15. kesäkuuta 2019. Leiri on avoin kaikille luonnosta ja retkeilystä kiinnostuneille 15-29-vuotiaille.