Search results

7 hakutulos(ta) sopii hakuehtoihin.
Filter the results.
Sisältötyyppi

Uudemmat kuin

Sort by relevance · date (newest first) · alphabetically
Vasp julkaisee blogissaan tiedotteita, nuorten aktiiviensa kirjoituksia ajankohtaisista Luonto-Liiton toiminnanalaan liittyvistä asioista sekä kuvia ja raportteja järjestön tapahtumista.
Tiedosto Troff document (with manpage macros) Suojeluesitys Liedon kunnan Parmaharjun seudun kalliometsistä
Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiriltä Liedon kunnalle 21.11.2016
Pelastetaan pörriäiset!
Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin monimuotoisuusteemainen ympäristökasvatus- ja luonnonsuojelukampanja kutsuu mukaan kylvämään kukkia ja tutustumaan pölyttäjähyönteisten maailmaan. Pelastetaan pörriäiset! -kampanja kannustaa pieniin tekoihin monimuotoisuuden hyväksi.
Luonto-Liiton syyspäivät
Varsinais-Suomen piiri järjestää Luonto-Liiton syyspäivät etäyhteydellä 10.-11.10.2020.
Lasten luontokerho Turussa maanantaisin
Tervetuloa luontokerhoon! Alakouluikäisille lapsille suunnattu luontokerho alkaa syyskuussa. Kerhossa havainnoidaan ja tutkitaan luontoa, leikitään, askarrellaan ja tehdään pieniä retkiä lähiluontoon. Kerho kokoontuu joka maanantai Turun luonnonsuojelukeskusella (Martinkatu 5, 20180 Turku). Ensimmäinen kerhokerta on 21.9. klo 16:30-18:00. Sitovat ilmoittautumiset sähköpostitse kerho-ohjaajalle.
Syysretki Ruissalossa
Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri järjestää päiväretken Ruissalon saarella 24.10. Lähde tutustumaan yhteen hienoimmista Turun lähiluontokohteista sekä Luonto-Liiton paikallistoimintaan ja ihmisiin. Retki on suunnattu nuorille ja etenkin uusille Turkuun saapuneille opiskelijoille. Kun haluat löytää luonto- ja ympäristöhenkistä tekemistä ja seuraa, osallistu Luonto-Liiton toimintaan!
Karpaloretki Pomponrahkalla
Lähde mukaan retkeilemään, tutustumaan lähiluontoon ja Luonto-Liiton paikallistoimintaan! Kerätään karpaloita Pomponrahkalla ja keskustellaan tulevasta toiminnasta.