Search results

5 hakutulos(ta) sopii hakuehtoihin.
Filter the results.
Sisältötyyppi

Uudemmat kuin

Sort by relevance · date (newest first) · alphabetically
Turun susiryhmän tapaaminen
Turun susiryhmä kokoontuu perjantaina 20.7. keskustelemaan suurpetojen suojelusta ja ryhmän tulevasta toiminnasta. Sään salliessa tapaaminen pidetään ulkona puistossa piknikin muodossa. Kokoontuminen klo 18 Tuomiokirkon portaiden juurella, mistä siirrytään eteenpäin joko piknikille tai kahville. Kaikki suurpetojen suojelusta kiinnostuneet ovat tervetulleita mukaan.
Nuorten viikonloppuleiri
Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri järjestää nuorille suunnatun, yhden viikonlopun mittaisen luonnonharrastusleirin elokuussa. Lisätietoja leirikohteesta ja ohjelmasta tulossa pian. Seuraa tiedotusta!
Kesäyöretki Kuusistossa
Älä nuku onnesi ohi – lähde yöretkelle! Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri järjestää kesäyöretken perjantaina 13.7. Kohteena on Kappelinmäen ja Kuusistonlahden ympäristö Kuusiston saarella Kaarinassa. Retkellä kuljetaan auringonlaskusta aamuyön puolelle metsissä ja rannoilla luontoa havainnoiden ja valoisan kesäyön tunnelmasta nauttien. Retki on suunnattu nuorille.
Located in Tapahtumat
Vasp julkaisee blogissaan tiedotteita, nuorten aktiiviensa kirjoituksia ajankohtaisista Luonto-Liiton toiminnanalaan liittyvistä asioista sekä kuvia ja raportteja järjestön tapahtumista.
Tiedosto Troff document (with manpage macros) Suojeluesitys Liedon kunnan Parmaharjun seudun kalliometsistä
Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiriltä Liedon kunnalle 21.11.2016