Search results

5 hakutulos(ta) sopii hakuehtoihin.
Filter the results.
Sisältötyyppi

Uudemmat kuin

Sort by relevance · date (newest first) · alphabetically
Syyskokous
Tervetuloa Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin syyskokoukseen! Tässä kokouksessa päätetään, mitä piirissämme tapahtuu ensi vuonna. Päätäntävalta on jäsenistöllä. Kokouksessa valitaan myös uusi hallitus piirille, joten nyt on oikea aika astua esiin, jos hallituspaikka houkuttelee - myös puheenjohtajan paikka on avoin! Kokousherkkuja on tietysti tarjolla.
Sadonkorjuuillanvietto Turussa
Tervetuloa mukaan leppoisaan illanviettoon nauttimaan hyvästä ruuasta, tutustumaan Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin väkeen ja osallistumaan piirin syyskauden toiminnan suunnitteluun!
Kuukausikokous
Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin hallitus ja aktiivit kokoustavat jälleen Turussa. Kokous on avoin kaikille piirin toiminnasta kiinnostuneille, ja paikalle voi halutessaan tulla ihan vain kuuntelemaan, mitä on meneillään.
Located in Tapahtumat
Vasp julkaisee blogissaan tiedotteita, nuorten aktiiviensa kirjoituksia ajankohtaisista Luonto-Liiton toiminnanalaan liittyvistä asioista sekä kuvia ja raportteja järjestön tapahtumista.
Tiedosto Troff document (with manpage macros) Suojeluesitys Liedon kunnan Parmaharjun seudun kalliometsistä
Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiriltä Liedon kunnalle 21.11.2016