Search results

8 hakutulos(ta) sopii hakuehtoihin.
Filter the results.
Sisältötyyppi

Uudemmat kuin

Sort by relevance · date (newest first) · alphabetically
Luonto-Liiton kevätpäivät 2020
Varsinais-Suomen piirillä on ilo järjestää Luonto-Liiton valtakunnalliset kevätpäivät huhtikuussa 2020 Taivassalossa Tippsundin leirialueella. Tapahtuman ohjelma julkaistaan ja ilmoittautuminen avataan vuoden alussa. Seuraa tiedotusta!
Kanoottimelontaa ja mökkeilyä Salossa
Leppoisa viikonloppu syysluonnon syleilyssä! Kanoottimelontaa, sienestystä ja marjastusta, lintujen ja yötaivaan havainnointia, ruskan värien ihailua, saunomista ja iltanuotiohengailua. Majoitumme mukavasti Louhelan vanhassa maalaistalossa, ja leirikokki laittaa parasta ruokaa. Ilmoittautuminen on auki 23.9. asti.
Kuukausikokous Turussa
Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri hallitus kokoustaa kortteliravintola Kertussa tiistaina 24.9. klo 17-19. Kokouksen jälkeen vapaamuotoista keskustelua piirin toimintaan liittyvistä asioista. Kokous ja iltahengailu ovat molemmat avoimia kaikille kiinnostuneille. Piiri tarjoaa kaffet/teet osallistujille. Tervepätuloa!
Sieni- ja marjaretki
Suppilovahvero- ja karpaloapajat odottavat löytäjäänsä. Lähdetään yhdessä viettämään lokakuista päivää suomaisemissa sienestyksen ja marjastuksen merkeissä. Retken tarkemmat yksityiskohdat päivitetään myöhemmin. Seuraa tiedotusta!
Ilmastolakkotempaus Turussa
Syyskuun lopussa on taas suuren ilmastolakon aika. Tervetuloa mukaan toteuttamaan tempausta Turkuun!
Lasten luontokerho Turussa maanantaisin
Tervetuloa luontokerhoon! Alakouluikäisille lapsille suunnattu luontokerho starttaa syyskuussa Turussa. Kerhossa havainnoidaan ja tutkitaan luontoa, leikitään, askarrellaan ja tehdään pieniä retkiä lähiluontoon.
Located in Tapahtumat
Vasp julkaisee blogissaan tiedotteita, nuorten aktiiviensa kirjoituksia ajankohtaisista Luonto-Liiton toiminnanalaan liittyvistä asioista sekä kuvia ja raportteja järjestön tapahtumista.
Tiedosto Troff document (with manpage macros) Suojeluesitys Liedon kunnan Parmaharjun seudun kalliometsistä
Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiriltä Liedon kunnalle 21.11.2016