Search results

6 hakutulos(ta) sopii hakuehtoihin.
Filter the results.
Sisältötyyppi

Uudemmat kuin

Sort by relevance · date (newest first) · alphabetically
Kuukausikokous Turussa
Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin hallitus kokoustaa jälleen keskiviikkona 31.7. klo 17 alkaen. Kokous kestää pari tuntia, ja virallisen osuuden jälkeen on luvassa vapaamuotoista keskustelua piirin tulevista tapahtumista. Kokoukseen ja etenkin sen jälkeen höpöttelemään ovat tervetulleita kaikki piirin toiminnasta kiinnostuneet, eikä pelkkä paikalle saapuminen vielä velvoita mihinkään. Tervetuloa!
Sieni- ja marjaretki Turussa
Ämpärit mukaan ja seikkailulle lähiluontoon! Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri järjestää sieni- ja marjaretken Turussa keskiviikkona 7.8. Mukaan voi lähteä, vaikkei tietäisi juuri mitään sienestyksestä tai marjastuksesta – retken vetäjät ovat kokeneita harrastajia ja neuvovat mielellään. Retkellä tutustutaan myös mielenkiintoiseen lähiluontokohteeseen ja keskustellaan jokamiehenoikeuksista.
Lähimetsäkahvila Kuninkojan metsässä
Luonto-Liiton metsäkahvila tarjoilee herkkuja sekä kaffetta ja teetä pikkurahalla Turussa Kuninkojan metsässä ulkoileville Suomen luonnon päivänä! Seuraa tiedotusta!
Syyskokous Turussa
Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin syyskokous pidetään keskiviikkona 18.9. klo 17 alkaen Turussa. Kokous on avoin kaikille piirin toiminnasta kiinnostuneille. Esityslistalla on uuden hallituksen ja luottamushenkilöiden valitseminen ensi vuodeksi. Tarkempi paikka ja illan ohjelma päivitetään myöhemmin.
Located in Tapahtumat
Vasp julkaisee blogissaan tiedotteita, nuorten aktiiviensa kirjoituksia ajankohtaisista Luonto-Liiton toiminnanalaan liittyvistä asioista sekä kuvia ja raportteja järjestön tapahtumista.
Tiedosto Troff document (with manpage macros) Suojeluesitys Liedon kunnan Parmaharjun seudun kalliometsistä
Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiriltä Liedon kunnalle 21.11.2016