Search results

6 hakutulos(ta) sopii hakuehtoihin.
Filter the results.
Sisältötyyppi

Uudemmat kuin

Sort by relevance · date (newest first) · alphabetically
Vasp julkaisee blogissaan tiedotteita, nuorten aktiiviensa kirjoituksia ajankohtaisista Luonto-Liiton toiminnanalaan liittyvistä asioista sekä kuvia ja raportteja järjestön tapahtumista.
Tiedosto Troff document (with manpage macros) Suojeluesitys Liedon kunnan Parmaharjun seudun kalliometsistä
Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiriltä Liedon kunnalle 21.11.2016
Pelastetaan pörriäiset!
Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri aloittaa monimuotoisuusteemaisen ympäristökasvatus- ja luonnonsuojelukampanjan, joka kutsuu mukaan kylvämään kukkia ja tutustumaan pölyttäjähyönteisten maailmaan. Pelastetaan pörriäiset! -kampanja kannustaa pieniin tekoihin monimuotoisuuden hyväksi.
Nuorten vaelluskurssi
Vaelluskurssi kutsuu seikkailuun! Luonto-Liitto järjestää vaelluskurssin nuorille. Kurssi huipentuu vaellukseen Urho Kekkosen kansallispuistossa. Ilmoittaudu mukaan!
Luonto-Liiton syyspäivät 2020
Luonto-Liiton syyspäiviä varten on varattu Reilan leirikeskus Salosta 9.-11.10. Tapahtuman ilmoittautuminen avataan kesällä. Samalla julkaistaan ohjelma ja muut lisätiedot. Elo-syyskuun taitteessa tarkastellaan, salliiko pandemiatilanne tapahtuman toteuttamisen. Seuraa siis tiedotusta!
Uhanalaisajot Turussa
Tule kanssamme elokuun 29. päivänä pyöräilytempaukseen osoittamaan huolesi elonkirjon hupenemisesta. Uhanalaisajoissa pyöräillään uhanalaisiksi eläimiksi pukeutuneina kaupungin keskustan läpi. Turun kaupunkiajot lähtevät käyntiin Tuomiokirkon edestä 29.8. klo 14. Kaupunkiajojen jälkeen halukkailla on mahdollisuus lähteä mukaan pidemmälle pyöräretkelle Saariston pienelle rengastielle. Uhanalaisajo -tempauksia järjestetään samana viikonloppuna myös muissa kaupungeissa.