Search results

6 hakutulos(ta) sopii hakuehtoihin.
Filter the results.
Sisältötyyppi

Uudemmat kuin

Sort by relevance · date (newest first) · alphabetically
Lasten luontokerho Turussa
Tervetuloa mukaan lasten luontokerhoon Turun Luonnonsuojelukeskukselle! Luvassa on luontoaiheista askartelua ja retkeilyä kerho-ohjaajan opastuksella. Kerho on suunnattu peruskoulun 1.-3.-luokkalaisille ja mukaan kerhoon mahtuu 12 ensin ilmoittautunutta.
Kuukausikokous
Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piirin hallitus ja aktiivit kokoustavat jälleen Kertussa 31.5. klo 17 alken. Kokous on avoin kaikille piirin toiminnasta kiinnostuneille.
Ilmastoilta
Moni opiskelija jalkautui ennen eduskuntavaaleja ja pyrki vaikuttamaan Suomen harjoittamaan ilmastopolitiikkaan. Maailma ei kuitenkaan ole ihan vielä valmis. Hallitustenvälinen luontopaneeli IPBES julkaisi 4.5. historian kattavimman arvion maapallon luonnon tilasta. Global Assessment-raportin mukaan maailman biodiversiteetin väheneminen on nyt ennennäkemättömän nopeaa. Mitä voisimme seuraavaksi tehdä? Miten säilytämme elinkelpoisen planeetan myös tuleville sukupolville?
Luonnonharrastusleiri Inarissa
Retkeilyä, leirielämää, erätaitoja ja pohjoisen luontoa viikon mittaisella kesäleirillä Lapissa! Järjestämme nuorille suunnatun luonnonharrastusleirin Inarissa Nukkumajoen kämpällä 9.-15. kesäkuuta 2019. Leiri on avoin kaikille luonnosta ja retkeilystä kiinnostuneille 15-29-vuotiaille.
Located in Tapahtumat
Vasp julkaisee blogissaan tiedotteita, nuorten aktiiviensa kirjoituksia ajankohtaisista Luonto-Liiton toiminnanalaan liittyvistä asioista sekä kuvia ja raportteja järjestön tapahtumista.
Tiedosto Troff document (with manpage macros) Suojeluesitys Liedon kunnan Parmaharjun seudun kalliometsistä
Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiriltä Liedon kunnalle 21.11.2016