Sijainti: Pääsivu / Toiminta / Lupin metsäryhmän tapaaminen

Lupin metsäryhmän tapaaminen

Tule mukaan pääkaupunkiseudun nuorten metsäryhmään!
Milloin 04.09.2019
alkaa 17:00 loppuu 19:00
Missä Vernissa, Tikkurila
Yhteyshenkilön nimi
Osallistujat sinä!
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Pääkaupunkiseudun metsäryhmä kokous 4.9.

Tervetuloa metsäryhmän avoimeen kokoukseen keskiviikkon 4.9. klo 17 eteenpäin Tikkurilaan Vernissan kulttuurikeskukseen. Kokouksessa  suunnitellaan syksyn toimintaa ja sovitaan muun muassa lähiaikojen  kartoitusreissuista pk-seudun metsissä. Mukaan voi tulla, vaikkei olisi vielä ryhmän toiminnassa mukana ollutkaan. Kokous on mainio tapa tutustua ryhmään ja päästä vaikuttamaan, mitä kaikkea syksyn aikana tullaan metsien suojelemiseksi tekemään.

Ennen kokoukseen tuloa kannattaa laittaa viestiä ryhmän vetäjälle Idalle (0503702907), jolta saa lisätietoa tapaamispaikasta ja ylipäätään metsäryhmästä.

Pääkaupunkiseudun metsäryhmä on noin 15-29v nuorille tarkoitettu toimintaryhmä, jonka pääpainona on metsien suojelu Ryhmä päättää itse toiminnastaan eli suunnittelee ja toteuttaa itselleen tärkeiksi katsomiaan Uudenmaan metsiä koskevia tapahtumia, tempauksia, retkiä ja muita aktiviteetteja. Lisätietoa ryhmästä saat laittamalla viestiä
osoitteeseen: metsaryhma.pkseutu@luontoliitto.fi. Halutessasi voit liittyä ryhmän sähköpostilistalle tai whatsapp-ryhmään.

Lisätietoja tästä tapahtumasta...