Luonnonharrastus

Luontoliiton luonnonharrastusryhmä

Luonnonharrastusryhmän tavoitteena on edistää lasten ja nuorten luontoharrastamista ja vahvistaa luontosuhdetta. Tuotamme materiaaleja leireille sekä retkille ja järjestämme ympäristönkasvatus- ja luonnonharrastuskampanjoita.

Ryhmämme vastaa Luontoliiton luonnonharrastus- ja ympäristökasvatustoiminnasta. Järjestämme erilaisia kampanjoita, kuten jo vuonna 1961 aloitettua Kevätseurantaa ja uudempaa Talviseurantaa. Kehitämme Luontoliiton retki-, leiri- ja kerhotoimintaa ja valmistelemme oppi- ja harrastusmateriaaleja ympäristökasvatuksen käyttöön.

Haluamme osoittaa lapsille ja nuorille, että luontoharrastus on muutakin kuin lajituntemusta.

Ryhmässämme olet mukana Luontoliiton tärkeimmän tehtävässä: lasten ja nuorten luontosuhteen vahvistamisessa.

Lue lisää meistä!

Tavoitteenamme on edistää lasten ja nuorten luontoharrastamista.
Vahvistamme lasten ja nuorten luontosuhdetta.
Varhain luotu luontosuhde kantaa läpi elämän.
Kevät- ja Talviseuranta kannustavat tarkkailemaan ympäristöä.
Previous slide
Next slide

Tule mukaan luonnonharrastusryhmään

Onko sinulla ideoita, joiden avulla nuoret innostuisivat lähtemään luontoon? Keksitkö Kevätseurannan ensi vuoden teeman? Oletko viihtynyt ohjaajana leireillä ja haluaisit tarjota parhaat kokemuksesi myös muiden hyödynnettäviksi? Tule mukaan toimintaamme!

Tutustu Kevät- ja Talviseurantaan!

Tähän voisi nostaa Talviseurannan ja Kevätseurannan Instagram-päivityksiä