Sijainti: Pääsivu / Toiminta / Liity laumaan -kävelyt 2016

Liity laumaan -kävelyt 2016

Liity laumaan -kävelyt ovat Luonto-Liiton susiryhmän järjestämiä juhlia maamme uljaimmalle mutta uhatuimmalle suurpedolle, sudelle. Kävelyt järjestetään 17.9.2016 Tampereella ja Helsingissä.

Liity laumaan -kävelyille on kutsuttu kaikki sutta ja muita suurpetoja arvostavat iästä ja taustasta riippumatta. Susiryhmän vapaaehtoisten järjestämillä kävelyillä näytetään, että luonnonvaraiset sudet todella ovat ilon ja ylpeyden aihe suomalaisille. Tapahtumien tuotot menevät kokonaan susien ja suurpetojen suojeluun.

Kävelyillä osallistujat kiertävät parin kilometrin pituisen reitin, jonka varrella he pääsevät osallistumaan elämyksellisiin toimintapisteisiin, joissa juhlitaan sutta muun muassa joogalla, graffiteilla ja tulitaiteella. Kävely ja toimintapisteet koetaan yhdessä omassa kävelyryhmässä, jossa on mukana noin parikymmentä muuta susien ystävää. Kävely kestää kokonaisuudessaan noin 1,5 tuntia. Kävelystä maksetaan Luonto-Liiton susiryhmälle suoraan lahjoitettava osallistumismaksu 5€ tai halutessaan enemmän.

Lisäksi kävelyiden lähdössä/maalissa pidetään kaikille avoin ja ilmainen minifestari, jossa voi nauttia kuulun Howling Cafén antimista, erilaisista musiikki ja taide-esityksistä sekä tutustua susiryhmän toimintaan.

Varmista nyt paikkasi kävelylle ilmoittautumalla ja maksamalla ennakkoon kävelyiden sivuilla (HKI / TRE). Kävelyille pääsee mukaan myös ilman ennakkoilmoittautumista saapumalla oikeaan paikkaan oikeaan aikaan. Muistathan varata käteistä rahaa mukaasi!

Tarkemmat tiedot paikallisten kävelyiden ohjelmasta ja ilmoittautuminen:

HELSINKI: luontoliitto.fi/toiminta/liity-laumaan-kavelyt/hki

TAMPERE: luontoliitto.fi/toiminta/liity-laumaan-kavelyt/tre

Liity laumaan -kävelyt 2016 HKI & TRE - suojellaan sutta, askel kerrallaan.

#greypride #liitylaumaan

Kysyttävää kävelyistä? Ota yhteyttä:

otto.snellman@luontoliitto.fi

Lisätietoa susiryhmästä: luontoliitto.fi/susiryhma