Sijainti: Pääsivu

Savo-Karjalan Luonto-Liitto

Tervetuloa SaKan sivuille!

Savo-Karjalan Luonto-Liitto on Luonto-Liiton Itä-Suomessa toimiva piirijärjestö.

Tarjoamme toimintaa niin lapsille, nuorille kuin nuorille aikuisillekin. Piiri järjestää luontokerhoja ja -leirejä, ympäristöpoliittista kampanjointia ja opintopiirejä ajankohtaisista aiheista, osallistuu valtakunnallisiin teemapäiviin ja retkeilee.

Toiminta on pitkälle aktiiviensa näköistä, joten tule mukaan tuomaan oma mausteesi järjestöömme!

Miten meihin saa yhteyttä?

Tuoreimman tiedon piirin toiminnasta saat meidän  Facebook-sivulta  ja Instagramista (luontoliitto.saka), sekä sähköpostilistan kautta. Laita viestiä osoitteeseen saka(at)luontoliitto.fi, niin pääset mukaan listalle. Lisäksi meillä on myös Facebook-ryhmä sisäiselle viestinnälle Savo-Karjalan Luonto-Liitto.

-----------------------------------------

Saka is the Eastern Finnish organisation of The Finnish Nature League. We offer activities for children, youth and young adults. We promote environmental action in Joensuu, have study circles and do collaboration with other Finnish and international nature organisations. Also, we organise nature clubs and camps for children and youth. More information: saka(at)luontoliitto.fi.

You can find us from Facebook: Savo-Karjalan Luonto-Liitto and Instagram: @luontoliitto.saka .

Luonnon puolustaminen on hauskempaa yhdessä!

Liity jäseneksi täältä!