Jäsenedut

luontoliitto_jäsenille

Jäsenille

Jäsentemme tuella me teemme tärkeää ympäristökasvatustyötä ympäri Suomen ja rakennamme parempaa huomista. Jäsenenämme pääset nauttimaan monipuolisesta toiminnastamme, tapaat muita luonnosta kiinnostuneita ja saat luontolehti Siepon tai Nuorten Luonnon.

Onko mielessäsi jokin kysymys jäsenyyteen liittyen. Katso usein kysytyt kysymykset!

Jäsenportaalista löydät jäsenkorttisi, ja siellä voit myös muokata tietojasi. Postiin ja Digi-ja väestötietovirastoon tehdyt muuttoilmoitukset eivät päivity Luontoliiton rekisteriin.

Jäsenedut

Luontoliiton jäsenenä voit osallistua alennettuun hintaan leireillemme ja kursseillemme. Tarjoamme lapsille ja nuorille upeita luontokokemuksia ja luonnosta oppimista.

Toimimme kahdeksassa eri piirissä, kahdessa paikallisyhdistyksessä ja kuudessa eri toimintaryhmässä, joissa edistetään metsien, Itämeren, virtavesien, ilmaston ja suurpetojen suojelua.

Jäsenenä saat

* Lasten luontolehti Siepon tai ajankohtaisiin ympäristöaiheisiin pureutuvan Nuorten Luonnon. Opiskelijajäsenemme saavat myös Suomen luonnonsuojeluliiton Luonnonsuojelija-lehden. Lehdet ovat linkit sivuille: www.sieppo.fi ja www.nuortenluonto.fi ja www.sll.fi.

* Alennusta Luontoliiton leireistä ja kursseista.

* Etuja ja alennuksia yhteistyökumppaniemme tuotteista ja palveluista.

Lasten oma luontolehti Sieppo

Sieppo on sadunhohtoinen luontolehti, jossa on puuhia, sarjakuvia, luonnontiedettä, fantasiaa, luontoretkivinkkejä ja tehtäviä. Lehti on tarkoitettu päiväkoti- ja alakouluikäisille, ja se vahvistaa lukijoidensa osallisuutta rohkaisemalla lapsia seikkailemaan, havainnoimaan ja tekemään taidetta luonnossa.

Sieppo ilmestyy kuusi kertaa vuodessa.

www.sieppo.fi

Nuorten Luonto on täynnä tärkeää asiaa

Nuorten Luonto on Luontoliiton lehti nuorilta nuorille. Lehden vakioaiheita ovat ympäristönsuojelu, ympäristöystävällinen elämäntapa, luonnonharrastus ja kulttuuri. Nuorten Luontoa tekevät nuoret yhdessä lehdenteon ammattilaisten kanssa.

Lehti ilmestyy neljä kertaa vuodessa.

www.nuortenluonto.fi

Jäsenalennukset

Älä epäröi ottaa yhteyttä

Jäsenenä saat etuja tai alennusta Luontoliiton jäsenkortilla seuraavista paikoista:

VALO Hotel

• 10% alennus majoituksesta:Varaus tehdään koodilla PROLUONTOLIITTO24 verkkosivujemme kautta.
  • Wellness etuhintaan 25 €/hlö Etuhinta aktivoidaan vastaanotossamme kertomalla olevansa Luonto-Liiton jäsen.
  • Workin sarjaliput 20% alennuksellaEtu aktivoituu sarjalippu ostojen yhteydessä kertomalla olevansa Luonto-Liiton jäsen. Ostot tehdään osoitteen work.helsinki@valo.fi osoitteen kautta.

Into Kustannus

Into Kustannus tarjoaa Luontoliiton jäsenille 40% alennuksen Innon verkkokaupan ostoksista. Hanki hyvää luettavaa itsellesi tai läheisillesi. Käytä kassalla kampanjakoodia LL ja alennus lasketaan automaattisesti. Tervetuloa ostoksille

intokustannus.fi

Polku Hotelli

Luontoliiton jäsenet yöpyvät Nuuksion Polku Hotellissa 20 % alennuksella yhden yön ja 35 % alennuksella yli 2 yötä.

Polku Hotellista on lyhyt matka Nuuksion poluille, kaksi saunaa, kuntosali ja kota vuokrattavana. Hotellista saa myös eräoppaan palveluja, ja siellä voi harrastaa joogaa. Tarjousta ei voi yhdistää muihin tarjouksiin ja käy vain polkuhotel.com-sivuilla etukäteen tehtyihin tilauksiin. Tarjouksen voi käyttää vain kerran.

20 % alennuksen saa etukoodilla keväällä:

POLKU20K

20 % alennuksen saa etukoodilla syksyllä: POLKU20S

35 % alennuksen saa keväällä: POLKU35K

syksyllä: POLKU35S

Edut eivät ole käytettävissä 31.12.2023, eikä 31.12.2024.

www.polkuhotel.com/kumppanit

Voima

Voima on painosmäärältään Suomen suurin kulttuurilehti. Se nostaa esiin yhteiskunnallisia aiheita niin maailmalta kuin kotimaasta. Voima tarjoaa Luontoliiton jäsenille Voiman paperilehden vuositilauksen alehintaan 19 € (norm. 39 €). Etu koskee vain ensimmäisen vuoden vuositilausta. Tilaaja voi ensimmäisen vuoden jälkeen lopettaa tilauksensa tai jatkaa sitä normaaliin hintaan (39 €/vuosi). Tilaukset: https://kauppa.voima.fi. Alennus aktivoituu, kun syötät alekoodin VoimaLuontoliitto verkkokaupan kassalla.

Ekokauppa Ekolo

5 % alennus Ekolon normaalihintaisista tuotteista liikkeestä ja verkkokaupasta.

www.ekolo.fi

GreenStreet

15 %:n alennus kaikista verkkokaupan tuotteista.

www.greenstreet.fi

Ruohonjuuri

5 %:n alennus Ruohonjuuren normaalihintaista tuotteista liikkeestä ja verkkokaupasta. 1.1.2024 alkaen alennuksen saa koodilla RJKUMPPANI2024.

www.ruohonjuuri.fi

Taitonetti Oy

5 %:n alennus käytetyistä tietokoneista Taitonetin liikkeistä ja verkkokaupasta.

Alennuksen saa koodilla MEHILÄINEN20.

www.taitonetti.fi

Suomen Hostellijärjestö

Jäsenkortilla saat 10 %:n alennuksen yöpymisistä Suomen Hostellijärjestöön kuuluvissa hostelleissa ympäri Suomen. Voit myös tilata maksutta Kotimaan hostellikortin, jolla saat 10 % majoitusalennuksen lisäksi muita hostellikorttietuja Suomessa. Lisäksi saat jäsenenä ostettua kansainvälisen hostellikortin hintaan 15 € (norm. 20 €). Kansainvälisellä hostellikortilla saat keskimäärin 10 %:n alennuksen Hostelling International -hostelleissa ympäri maailman.

www.hostellit.fi

Kysy lisää lähettämällä postia osoitteeseen toimisto@luontoliitto.fi tai soittamalla numeroon (09) 6844 420  (ma–ke klo 10–14).