Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Vartiokylän luontokerho Helsingissä

Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Tule luontokerhoon!

Vartiokylän ala-asteella jo useampna vuonnaa järjestetty luontokerho on sisällöltään erikoistunut kannustamaan lapsia kiinnostumaan luonnosta, luonnonilmiöistä sekä luonnosta löydettävistä mielenkiintoisista ja monenkarvaisista eliöistä. Kerhossa opetellaan myös tiedostavaa ja ympäristön hyvinvointia tukevaa toimintaa rennoissa merkeissä. Kerhon tarkoitus on lisätä lasten kiinnostusta luontoa ja tiedettä kohtaan ja kehittää lasten ongelmanratkaisukykyjä.

Kerho pidetään maanantaisin 27.9. alkaen klo 14:15-15:45.

Kerho on suunnattu 2.-4.-luokkalaisille ja siellä tarjotaan oppimisen iloa ja haasteita lasten ikävuosista riippuen. Kerhoon otetaan mukaan maksimissaan 10 jäsentä. Kerhoon saa liittyä mukaan myös kesken kauden, jos kerhossa on tilaa!

Kerhossa on luvassa muun muassa:

- Luonnonilmiöihin tutustumista
- Luonnon monimuotoisuuteen tutustumista
- Eliölajien tunnistamista
- Retkiä Helsingin lähiluontoon
- Ympäristöaiheista askartelua
- Rentoa ja mielikuvituksellista ongelmanratkaisua käytännön ympäristöongelmiin lapsille soveltuvin keinoin
- Leikkejä ja pelejä

Ilmoittautumiset ja kerhon viestinnän hoitaa kerhon ohjaaja Ari KaukiainenIlmoittautumiset osoitteeseen ari.kaukiainen@helsinki.fi.