Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Vaelluskurssi Helvetinjärven kansallispuistossa

Vaelluskurssi Helvetinjärven kansallispuistossa

Haluaisitko kokeilla vaeltamista, mutta olet vailla retkiseuraa? Kaipaatko luontoon, mutta tarpeellinen kokemus ja varustus puuttuu? Jos olet noin 15-29-vuotias, haluat oppia retkeilyn perustaidot ja kokea ikimuistoisia hetkiä hyvässä seurassa, tämä Luonto-Liiton kurssi on juuri sinua varten!
Milloin 07.07.2014 07:00 loppuu
12.07.2014 20:00
Missä Helvetinjärven kansallispuisto
Yhteyshenkilön nimi
Yhteyshenkilön puhelinnumero 0407347396
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Helvetinjärven kansallispuistossa jylhät maisemat vaihtelevat salomaisista metsistä syviin rotkolaaksoihin ja jyrkkärantaisiin järviin. Vaelluksella kuljemme sekä merkityillä poluilla että niiden ulkopuolella suunnistustaitoja harjoitellen. Kurssiin kuuluu kaksi ennakkotapaamista ja kuusipäiväinen vaellus, jonka aikana opetellaan yhdessä liikkumaan luonnossa.

Aiempaa retkeilykokemusta et tarvitse ja monia varusteita saa lainaksi. Tapaamisiin kannattaa osallistua, mutta jos retkeilyn perusasiat ovat jo hallussa, on mahdollista lähteä pelkälle vaellukselle. Ennakkotapaamiset järjestetään Helsingissä ja Jyväskylässä. Kysy lisätietoja kurssin vetäjiltä!

Helsingin ennakkotapaamiset (Sonja): su 15.6. klo. 16.00-18.30, jossa sovitaan myös toisen tapaamisen ajankohta. Paikka tarkentuu myöhemmin.

Jyväskylän ennakkotapaamiset (Sini): to 12.6. klo. 17.00-19.30 ja ma 30.6. klo. 17.00-19.30. Paikkana Kansalaistoiminnankeskus Matara (Matarankatu 4 ja 6, 40100 Jyväskylä).

Hinta pääkaupunkiseudulta osallistuville (sis. edestakaiset matkat Helsingistä ja vakuutukset) opiskelijoille 50 € ja aikuisille 80 €. Kurssille mahtuu mukaan max. 16 osallistujaa. Kurssin vetäjinä toimivat Sini Malminiemi ja Sonja Martikainen.

Ilmoittautumiset ja lisätiedot 31.5. mennessä: martikainen.sonja(at)gmail.com tai sini.malminiemi(at)jyu.fi

Kurssin järjestää Luonto-Liiton Uudenmaan piiri yhteistyössä OK-opintokeskuksen kanssa.

Lue kokemuksia viime vuoden kurssilta Luonto-Liiton Uudenmaan piirin blogista täältä!

Lisätietoja tästä tapahtumasta...

« joulukuu 2016 »
joulukuu
Tapahtumat