Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Vaelluskurssi Helvetinjärven kansallispuistossa

Vaelluskurssi Helvetinjärven kansallispuistossa

Milloin 26.07.2013 07:00 loppuu
31.07.2013 23:00
Yhteyshenkilön nimi Sonja Martikainen
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Version:1.0 StartHTML:0000000105 EndHTML:0000005105 StartFragment:0000002376 EndFragment:0000005069

26.-31.7. Vaelluskurssi Helvetinjärven kansallispuiston seudulla

Haluaisitko kokeilla vaeltamista, mutta olet vailla retkiseuraa? Kaipaatko luontoon, mutta tarpeellinen kokemus ja varustus puuttuu? Jos olet noin 15-29-vuotias, haluat oppia retkeilyn perustaidot ja kokea ikimuistoisia hetkiä hyvässä seurassa, tämä Luonto-Liiton kurssi on juuri sinua varten!

Helvetinjärven kansallispuistossa jylhät maisemat vaihtelevat salomaisista metsistä syviin rotkolaaksoihin ja jyrkkärantaisiin järviin. Vaelluksella kuljemme sekä merkityillä poluilla että niiden ulkopuolella suunnistustaitoja harjoitellen. Kurssiin kuuluu kaksi ennakkotapaamista ja kuusipäiväinen vaellus, jonka aikana opetellaan yhdessä liikkumaan luonnossa. Aiempaa retkeilykokemusta et tarvitse ja monia varusteita saa lainaksi. Tapaamisiin kannattaa osallistua, mutta jos retkeilyn perusasiat ovat jo hallussa, on mahdollista lähteä pelkälle vaellukselle.

Ennakkotapaamiset pidetään Helsingissä Pauligin huvilalla (Mechelininkatu 36, Helsinki) tai osallistujista riippuen mahdollisesti muulla paikkakunnalla. Hinta Helsingistä (sis. matkat ja vakuutukset) opiskelijoille 50€ ja aikuisille 80€. Hinta muilta paikkakunnilta määräytyy mm. matkakulujen mukaan, kysy lisää! Kurssille mahtuu mukaan max. 16 osallistujaa. Kurssin vetäjinä toimivat Sini Malminiemi ja Sonja Martikainen.

Kerro ilmoittautumisen yhteydessä oletko opiskelija, onko sinulla retkeilykokemusta sekä yhteystietosi. llmoittautumiset ja lisätiedot 31.5. mennessä: martikainen.sonja[ät]gmail.com

Vaelluskurssi on myös facebookissa:

Luonto-Liiton Uudenmaan piirin tulevat retket löydät osoitteesta:

Lisätietoja tästä tapahtumasta...

« elokuu 2017 »
elokuu
Tapahtumat
Lasten luontokerho 23.08.2017 - 13.12.2017 — Luontotarha Lumikko, Friisilän verstaat, Hulvelankatu 35, Raisio
Lepakkoretki perheille 26.8. 26.08.2017 00:00
Helsingin Keskuspuiston Luontohelmi-juhla: metsäkahvila 26.08.2017 10:00 - 15:00
Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri mukana Study in Turku -messuilla 31.08.2017 10:00 - 16:00 — ICT City, Joukahaisenkatu 3, Turku
Uusien ilta 01.09.2017 17:00 - 20:00 — Turku-sali, Ylioppilastalo A, Rehtorinpellonkatu 4A, Turku