Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Uusien ilta Helsingissä 29.11. klo 18!

Uusien ilta Helsingissä 29.11. klo 18!

Nappaa itseäsi niskasta ja heittäydy elämäsi seikkailuun! Tule tekemään hyvää luonnon puolesta - yhdessä.
Uusien ilta Helsingissä 29.11. klo 18!

Kesäleirillä

Milloin 29.11.2016
alkaa 18:00 loppuu 21:00
Missä Pauligin huvila, Mechelininkatu 36
Yhteyshenkilön nimi
Yhteyshenkilön puhelinnumero 040 - 1651907
Osallistujat Nuorille, alle 29v
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Uusien ilta on tarkoitettu tutustumiskanavaksi sinulle, joka olet kiinnostunut ympäristöasioista muttet ole vielä keksinyt, miten niihin voisit vaikuttaa. Illan aikana opit mitä kaikkea Luonto-Liitossa tehdään ja miksi. Ja miksi yhdessä tekeminen on niin kivaa! Paikalla on nuoria luontoliittolaisia kertomassa omasta toiminnastaan ja tietoiskuja Luonto-Liiton toimintaryhmistä. Mitä tekee leiriryhmä? Entä Itämeri-, suurpeto-, luonnonharrastus-, retki-, metsä- tai vaikkapa ilmasto- ja energiaryhmä. Mikä on Box Bike Helsinki? Ryhmät toimivat hyvin itsenäisesti ja vapaaehtoisvoimin, ja niissä solmitaan usein elämänmittaisia ystävyyssuhteita. Mikset siis tulisi mukaan! Uusien ilta pidetään tunnelmallisella Pauligin huvilalla Helsingin Töölössä osoitteessa Mechelininkatu 36. Lämpimästi tervetuloa!

« joulukuu 2019 »
joulukuu
Tapahtumat
Lasten luontokerho Turussa maanantaisin 16.09.2019 - 09.12.2019 — Luonnonsuojelukeskus, Martinkatu 5, Turku