Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Nuorten ympäristöilta Helsingin keskustoimistolla

Nuorten ympäristöilta Helsingin keskustoimistolla

Tule kuulemaan ja keskustelemaan kanssamme luonnon ja muun ympäristön suojelusta sekä mahdollisuudesta tulla mukaan tiimiimme.
Milloin 30.01.2017
alkaa 17:00 loppuu 19:00
Missä Annankatu 26 A, Helsinki
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Yhdessä luonnon puolesta! Olitpa sitten opiskelu- tai työelämässä oleva nuori, kutsumme sinut tutustumaan hyvään tiimiimme tärkeän asian puolesta. Kaikilla on oikeus päästä vaikuttamaan luontomme tulevaisuuteen sekä sen suojeluun ja Luonto-Liitto pitää huolta, että meillä on käsissämme konkreettisia tapoja vaikuttaa!

Tapaamme maanantaina 30.1. kello 17–19 Luonto-Liiton toimistolla (Annankatu 26 A, 5. Krs., Helsinki). Haluamme koota yhteen luontohenkistä porukkaa ja tarjota mahdollisuutta osallistua tärkeään työhömme. Riveistämme löytyy aina tilaa uusille luontorakkaille aktiiveille!

Lisätietoja tästä tapahtumasta...

kuuluu seuraaviin kategorioihin: ,
« elokuu 2017 »
elokuu