Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Tornien taisto -ilmoittautuminen aukeaa! (VASU)

Tornien taisto -ilmoittautuminen aukeaa! (VASU)

Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri kokoaa edustusjoukkuetta Tornien taistoon!
Milloin 04.03.2013
alkaa 12:00 loppuu 13:00
Yhteyshenkilön nimi
Yhteyshenkilön puhelinnumero 050 5722 345
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Tornien taisto on BirdLife Suomen järjestämä leikkimielinen kilpailu, jossa pyritään havaitsemaan lintutornista käsin mahdollisimman monta lajia kahdeksassa tunnissa. Tarkoituksena on viettää mukava lintupäivä, tehdä lintuharrastusta tunnetuksi leikkimielisen kilpailun avulla ja kerätä varoja linnunstonsuojeluun. Tämänvuotinen Tornien taisto käydään lauantaina 4.5. klo 5-13.

Haluaisitko osallistua suureen valtakunnalliseen lintuharrastustapahtumaan rennon luontoliittolaisjoukkueen jäsenenä? Tykkäisitkö hengailla lintutornilla läpi toukokuisen aamuyön ja aamun, olla mukana kokemassa taistopäivän parhaita hetkiä ja tekemässä hienoimpia lintuhavaintoja? Kiinnostaisiko sinua oheisohjelman järjestäminen tapahtuman yhteydessä, vaikkapa perheretken vetäminen tai... maskottipuvussa pomppiminen?

Nyt voit ilmoittautua mukaan! Ota yhteyttä allekirjoittaneeseen ennen helmikuun loppua. Jonkinlainen määritystaito ja lintuharrastustausta ovat plussaa, mutta ilmankin on pärjätty, joten siitä ei kannata tehdä kynnyskysymystä. Kuka tahansa suunnilleen alle 30-vuotias, luonnonharrastuksesta, linnuista, hyvästä seurasta ja hauskoista elämyksistä kiinnostunut nuori voi siis ilmoittautua.

Kiirehdimme varaamaan tornimme heti, kun varausjärjestelmä aukeaa maanantaina 4.3. klo 12:00. Ensisijaisesti pyrimme valtaamaan Piikkiönlahden tornin (Kaarinassa), toissijaisesti jonkin muun lähellä Turkua sijaitsevan sopivan paikan. Osallistumismaksupolitiikasta sovitaan erikseen.

Lisätietoa Tornien taistosta: http://www.birdlife.fi/tornientaisto/

Milla Aalto, puheenjohtaja
Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri
O5O 5722 345, milaal[at]utu.fi