Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Tarinakurssi

Tarinakurssi

LUPin kurssilta löytyy tarinointia ja elämyksiä lähiympäristössä; puukeijukaisia, pehkitöpejä ja oravia
Tarinakurssi

tarinakurssi

Milloin 11.10.2016
alkaa 16:00 loppuu 19:00
Missä Pauligin huvila, Helsinki
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Kerrotko mielelläsi tarinoita? Haluaisitko lisätä luontokasvatukseen tarinoita eläimistä ja havainnoista? Sadutustekniikat ja pienet draamaleikit lasten kanssa kiinnostavat? Tule ottamaan vinkkejä tarinaretki kurssilta.

Kurssi sopii luontokerhon vetäjille, leirityöntekijöille ja muille kiinnostuneille kasvatusalan toimijoille. Kurssilla tehdään harjoituksia ja tarinoidaan yhdessä sekä luodaan hahmoja omiin tarinoihin. Kurssi liittyy tarinaretkikirjaan ”Takapihalta alkaa seikkailu – tarinoita ja toimintaideoita lähiluontoretkille”.  Kirjan on kirjoittanut Milla Tuormaa ja kuvittanut Milja Laine. Tarjolla pientä iltapala. Vetäjänä ympäristökasvattaja MillaTuormaa.  Kurssi on maksuton.

Ilmoittautuminen info@kiertavaluontokoulu.fi.

Kurssi toteutetaan yhteistyössä Luonto-Liiton ja Kiertävä luontokoulu Naakan kanssa.

Lisätietoja tästä tapahtumasta...

« lokakuu 2017 »
lokakuu
Tapahtumat