Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Talviretki Talaskankaalle

Talviretki Talaskankaalle

Talviklassikko, eli sydäntalven hiihtoretki, on paras ja ainoa tekosyy lähteä viettämään vuodenvaihdetta kaupungin neonvaloista nuotion ylle kaartuvan tähtitaivaan alle.
Milloin 28.12.2013 08:00 loppuu
01.01.2014 17:00
Yhteyshenkilön nimi
Yhteyshenkilön puhelinnumero 0407376948
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Tällä kertaa suuntaamme erämaisen Talaskankaan kauniisiin metsiin.

Majoitumme lämpimässä kamiinateltassa ja tutustumme rauhassa hiihdellen lähialueen luontoon, sen verran kuin lyhyessä talvipäivässä ehtii. Pitkät illat metsäluonnon hämärässä kuluvat hyvässä porukassa kuin siivillä. Osallistuminen ei edellytä merkittävää retkeily- tai hiihtokokemusta, ja varusteita on saatavilla lainaan.

Tarkemmat tiedot ilmestyvät myöhemmin, mutta voit ilmoittautua jo nyt Antti Salovaaralle: ans[ät]iki.fi tai 040-7376948.

Retki on tarkoitettu nuorille, eli noin 15-30-vuotiaille. Retken hinta noussee korkeintaan 100 euron tuntumaan, osallistujamäärästä riippuen.

Lähtö on 28.12. aikaisin aamulla Helsingistä ja paluu myöhään 1. päivän iltana. Retkelle voi toki lähteä mukaan myös matkan varrelta.

Älä odota ilmoittautumisen kanssa joulukuulle asti, sillä paikkoja ei ole loputtomasti. Pystymme myös järjestämään lisää majoitus- ja kuljetuskapasiteettia, mikäli saamme ilmoittautumiset ajoissa.

Järj. Luonto-Liiton Uudenmaan piirin retkiryhmä

Lisätietoja tästä tapahtumasta...

« elokuu 2017 »
elokuu