Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Syysretki Pohjan järviylängölle

Syysretki Pohjan järviylängölle

Läntisen Uudenmaan perukoilla sijaitsee syrjäinen, pinnanmuodoiltaan Nuuksiota muistuttava järvien, lampien ja kallioiden kirjoma metsäalue, jota kutsutaan Pohjan järviylängöksi. Tule kokemaan, mitä tällä Uudenmaan oloissa poikkeuksellisen hiljaisella ja erämaisella alueella on tarjottavana!
Milloin 11.10.2013 16:00 loppuu
13.10.2013 19:00
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Nautimme raikkaista syysaamuista, ruskan loistosta ja talveen valmistautuvan luonnon hiljaisuudesta tutustumalla järviylängön parhaisiin paloihin rauhalliseen tahtiin. Osa alueesta on suojeltu, mutta myös suojelualueiden ulkopuolella riittää kuljettavaa. Ehkäpä löydämme myös muutaman suppilovahveron retkiruokiamme täydentämään. Yövymme teltoissa jokamiehenoikeuksien sallimissa paikoissa.

Matkaamme pe-iltana Y-junalla Karjaalle ja jatkamme sieltä taksilla perille. Paluu Helsinkiin sunnuntaina alkuillasta. Retki on suunnattu n. 15-29-vuotiaille nuorille, aiempaa retkeilykokemusta ei vaadita. Mukaan tarvitset lämpimän makuupussin, muita varusteita voi kysellä lainaksi.

Hinta Luonto-Liiton jäsenille 25 € (opiskelijat) / 35 € (aikuiset). Ei-jäsenille hinta 40 €. Hintaan sisältyy junamatkat Helsinki-Karjaa-Helsinki sekä edestakainen taksimatka Karjaalta retkikohteeseen.

Lisätiedot ja ilmoittautumiset 6.10. mennessä: teemu.saloriutta[ät]gmail.com

Lisätietoja tästä tapahtumasta...

« tammikuu 2020 »
tammikuu