Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Alkutalven vaellus Siikanevalle

Alkutalven vaellus Siikanevalle

Jo kolmantena vuonna peräkkäin vietämme itsenäisyyspäivää Pirkanmaan syrjäisillä saloilla vaeltaen.
Milloin 05.12.2013 15:00 loppuu
08.12.2013 23:00
Yhteyshenkilön nimi
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Syksyn ja talven rajapinta tarjoaa ainutlaatuisen ajan luonnossa liikkumiseen.

Tämänvuotiselle retkelle tarjoaa puitteet Siikanevan upea avosuo ja sen eteläpuolinen alue erämaisine järvineen ja tunnelmallisine metsineen. Tule siis nauttimaan talveen valmistautuvan luonnon hiljaisuudesta, poimimaan kuuran kuorruttamia karpaloita, katselemaan säkenöivää tähtitaivasta ja lämmittelemään nuotiolla hyvässä seurassa.

Yövymme teltoissa tai laavuissa ja vaellamme rauhalliseen tahtiin luontoa tarkkaillen. Mukaan tarvitset lämpimän makuupussin, aiempi talviretkeilykokemus sen sijaan ei ole välttämätöntä. Oletuksena lähdemme ilman suksia, mutta lumitilanteen yllättäessä suksia ja talvisaappaita saa tarvittaessa lainaksi.

Retki on suunnattu nuorille (n. 15-29v). Hinta, sis. edestakaiset matkat Helsingistä, on jäsenille (opiskelijat/muut) 40€ / 70€, muille 80 €. Lähtö Helsingistä torstai-iltapäivällä ja paluu sunnuntai-iltana.

Lisätiedot ja ilmoittautumiset 20.11. mennessä elina.silkela[at]iki.fi. Paikkoja on rajoitetusti!

Järj. Luonto-Liiton Uudenmaan piirin retkiryhmä

Lisätietoja tästä tapahtumasta...

« elokuu 2017 »
elokuu